Kat rolt in haar kattenbak

O
Orianne02 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Begin maart heb ik via een stichting die met gastgezinnen werkt een kat geadopteerd. Mijn kat is een vrouwtje dat in juli 2018 is geboren. Ze is vlak voordat ze bij ons kwam wonen gesteriliseerd. Het kostte ons wat tijd om haar te kunnen benaderen en haar vertrouwen te winnen. Ze is erg aanhalig, maar blijft ook nog een beetje wantrouwig. Ik heb echt een heleboel vragen om haar gedrag beter te begrijpen, maar ik begin met de vraag waar ik me het meest over verbaas. Mijn kat rolt namelijk regelmatig in haar kattenbakvulling, of die nu net verschoond is (en dus schoon) of er al een paar dagen ligt. Ik gebruik trouwens geen bleekmiddel en ik schep de drolletjes er altijd meteen uit als ze is geweest of zodra ik weer thuis ben. Ik heb maar één kat. Ze is hartstikke zindelijk en doet nooit haar behoefte buiten de bak. Ze komt ook nooit buiten; dat was een eis van de stichting en bovendien woon ik aan een erg drukke weg. In mijn dorp wonen ook mensen die niet van katten houden en er geen moeite mee hebben om ze iets aan te doen. Ik wilde dus graag weten waarom mijn kleine orianne er zo van geniet om in haar kattenbak te rollen. Ik gebruik de parfumvrije kattenbakvulling van Catsan. Bedankt alvast voor jullie reacties en tips!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • L
    Lyzzza Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoe je je kat gelukkig maakt:

https://www.youtube.com/watch?v=z0E91ulTsF4

Vertaald Frans
    L
    Lyzzza Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Oriane, de Catsan kattenbakvulling is echt een luxe vulling, superzacht en comfortabel. Misschien had ze hiervoor nooit zo'n goede vulling 😁 dus ze geniet er nu echt van...

Vertel ons hoe ze heet en deel haar foto in het GROTE ALBUM, waar ze vast en zeker bewonderd zal worden om haar schoonheid.

Liza

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dat kan gebeuren hoor! Toen mijn Pimousse net bij ons was, deed hij dat ook. Ik haalde hem er elke keer rustig uit zonder hem op zijn kop te geven en zette hem dan in zijn mandje. Na verloop van tijd begreep hij vanzelf dat dat een stuk lekkerder ligt dan de kattenbak. Ze vinden het waarschijnlijk gewoon fijn, een beetje zoals wij het heerlijk vinden om op het strand door het zand te rollen – nou ja, sommigen van ons dan. Het zal voor hen wel hetzelfde effect hebben.

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!