Hoi, mijn Lola is aan het herstellen van een zware operatie... In de reismand op weg naar huis heeft ze over zichzelf heen geplast... Ze is langharig... Ik heb geprobeerd haar schoon te maken met een schuimshampoo van de dierenarts... Ik probeer het af en toe heel voorzichtig opnieuw, maar de geur blijft hangen... Ze mag niet aan haar lichaam likken, of in ieder geval de wond moet ze met rust laten... Ik laat haar wel een beetje haar pootjes en haar onderkantje wassen... Maar haar rug, haar zij en haar staart... Echt niet... Ik slaap bij haar in een aparte kamer... de hygiëne is top en de lakens worden elke dag verschoond... Dinsdag worden de hechtingen verwijderd... Ik zou graag een oplossing vinden, zonder haar te veel te frustreren natuurlijk... Ik hoor heel graag jullie tips! Alvast bedankt 🐾😽
Hoe maak je een herstellende kat schoon... Urine in de lange vacht...
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt... het houdt aan...👎
Net als Kalou vind ik babypoeder echt top, het verwijdert de geurtjes heel goed. Doe het wel voorzichtig zodat het niet overal rondstuift, anders ademt de kat het in. Je dept de vieze plekken met de poeder, masseert het goed in, laat het een minuutje intrekken en daarna borstel je het uit. Ik vind die schuimende droogshampoo helemaal niks, het plakt zo en de geur is ook maar mwah.
dankjeweeeel👏
3 reacties van 3