Hoe leer je je kat af om aan deuren te krabben?

C
Cokerana Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik heb een kat van 1 jaar oud die elke ochtend aan de deuren krabt zodat ik opsta. Niet alleen sloopt ze mijn deuren, wat echt vervelend is omdat ik in een huurhuis woon, maar ze werkt ook nog eens flink op mijn zenuwen. Ik ben bij het opstaan inmiddels net zo moe als wanneer ik naar bed ga; die wekker om 4 uur 's ochtends is echt te zwaar.

Ik vroeg me af of jullie een wondermiddel weten zodat ze stopt met aan al mijn deuren te krabben? Ik heb al zo'n afstotende spray uit de dierenwinkel geprobeerd, maar dat helpt voor geen meter. Ze gaat gewoon haar gang alsof er niets aan de hand is.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

21 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Sinds ik mijn katten heb, ben ik ook al op zoek naar een oplossing, ook al wachten ze nu inmiddels wel tot de wekker gaat (behalve in het weekend, dan is iedereen om 6-7 uur al wakker), terwijl dat eerst nog om 3-4 uur 's nachts was. We hebben echt alles geprobeerd: tegen ze foeteren, de deur openlaten (toen miauwden ze wel niet meer, maar kwamen ze bovenop ons spelen, dus dat schoot ook niet op...), opstaan om ze eten te geven (terwijl er zelfs nog wat in hun bakje zat) en daarna weer terug naar bed gaan, maar niets helpt. Het lukt ons nu wel aardig om ze te negeren en weer in slaap te vallen, maar dat verandert verder weinig. Ze zijn onvermoeibaar en wisselen elkaar af om aan één stuk door te blijven miauwen. Uiteindelijk staat een van ons (mijn vriend of ik) dan maar op, zodat de ander tenminste nog lekker kan uitslapen.

Vertaald Frans
  • 21 reacties van 21

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!