Hoi allemaal, sinds ongeveer juni-juli 2015 heb ik een kittentje geadopteerd van een gezin dat van hem af wilde. Eerst vertelden ze me dat ik hem pas mocht ophalen als hij gespeend was (wat natuurlijk heel normaal is), maar drie dagen later kreeg ik al een berichtje dat hij gespeend was. Ik ben hem dus gaan ophalen zonder al te veel vragen te stellen... en dat had ik wel moeten doen! Hij was echt piepklein, ik gaf hem hooguit anderhalf tot twee maanden.
Hij was erg bang en verstopte zich de hele tijd achter de bank. Vandaag de dag is zijn gedrag niet meer te houden. Hij kan niet naar buiten omdat we vlakbij drukke wegen wonen die ook naar andere wijken leiden. Hij heeft al veel van ons nieuwe behang en de trap (vol krassen) vernield. Hij sabbelt nog steeds op een oud dekentje en is soms een beetje lief als hij net wakker wordt (maar dat duurt maar heel even). Soms lopen we op blote voeten in huis en dan bespringt hij ons en valt ons zonder reden aan! Mijn moeder haar benen zitten onder de krassen en bijtwonden. Het is niet meer leefbaar zo en daarom vraag ik jullie om hulp. Ik heb alles al geprobeerd: hem 1 of 2 minuutjes opsluiten in een aparte kamer zodat hij kan kalmeren, maar zodra ik de deur opendoe bespringt hij me weer. Soms plast hij ook uit wraak, en nog een heleboel andere dingen... Ik weet niet meer wat ik moet doen, en deze zomer gaat hij ook nog eens naar buiten willen en proberen te ontsnappen. Ik weet zeker dat hij niet meer terugkomt als hij wegloopt. In dit tempo zal ik met pijn in mijn hart afstand van hem moeten doen, ik heb echt hulp nodig! HELP!