Hoe herken je een kruising met een Noorse boskat?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Ik wilde graag weten of mijn Europese korthaar een kruising is met een Noorse boskat. Hij heeft een halflange vacht, gestreept maar dan met een blauwe gloed, en hij heeft flinke pluimen onder zijn pootjes en lange witte haren die uit zijn oren komen! Ik wilde ook weten of gewone halflangharige katten ook van die pluimpjes onder hun pootjes kunnen hebben! Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • C
    Cassgaara Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een kat zonder stamboom kan ook een 'type' worden genoemd (dat is de term die de dierenartsen aan die van mij hebben gegeven; hij is een exacte kopie van een Noorse Boskat. Hij is onderzocht door een dierenarts en die vertelde me dat het echt een Noorse Boskat is, maar omdat hij geen papieren heeft, is het een 'type Noorse Boskat').

Zo, dan weet je dat 🤗

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Didine11: dit topic is al 1062 dagen oud...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Wat ben je weer vriendelijk hoor. Ik zie echt niet in waarom hij geen Noorse Boskat zou kunnen zijn. Ben je soms een fokker om daarover te oordelen? Ik heb zelf een klein poesje waarvan de moeder een Noorse Boskat is en de vader een gewone huiskat. Denk je nou echt dat katten dat soort praatjes hebben onderling? Zo van: ik ben een Noorse Boskat en hij is maar een gewone kat, dus we gaan niet paren... wat een onzin.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Wat ben je weer vriendelijk hoor. Ik zie echt niet in waarom hij geen Noorse Boskat zou kunnen zijn. Ben je soms een fokker om daarover te oordelen? Ik heb zelf een klein poesje waarvan de moeder een Noorse Boskat is en de vader een gewone huiskat. Denk je nou echt dat katten dat soort praatjes hebben onderling? Zo van: ik ben een Noorse Boskat en hij is maar een gewone kat, dus we gaan niet paren... wat een onzin.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die titel maakte me echt af trouwens: Noorse boskat XD LOL

Vertaald Frans
    P'titefleur
    P'titefleur Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Alicia: ik heb de foto van je poes bekeken... het is een mooie huis-tuin-en-keukenkat....

Een raskat heeft een stamboom.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Een Noorse Boskat, en dus een raskat, heeft altijd een stamboom.

Geen stamboom = een huis-tuin-en-keukenkat.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Als je kat geen raskat met stamboom is, dan is het een huis-tuin-en-keukenkat.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, ik zou graag willen weten of mijn kat een Noorse Boskat is.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, bedankt voor je antwoord! Ik wilde het gewoon even weten omdat hij echt alles weg heeft van een Noorse Boskat, vandaar dat ik benieuwd was ;-)

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 15

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!