Help! Mijn kat staat IN de kattenbak maar plast ERBUITEN...

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal! Jullie zijn mijn laatste hoop, dus ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen! Dit is het verhaal:

Ik heb mijn poes Louboutin nu bijna twee jaar en dit is mijn probleem: ze gaat wel de kattenbak in, maar blijft op de rand staan met haar achterwerk richting de uitgang. Daardoor plast ze dus gewoon naar buiten. Het lastige is om het haar uit te leggen, want ze staat wel IN de bak, maar niet helemaal, toch?

Ik heb al van alles geprobeerd:

- een grotere kattenbak gekocht

- het klapdeurtje eruit gehaald

- de bak schoongemaakt met bleekmiddel

- de bak is altijd perfect schoon

En niets helpt... het vreemde is dat het ruim een maand goed ging en nu is het weer helemaal mis! Ik moet elke dag schoonmaken!

Ik sta open voor alle suggesties, want ik ben echt aan het einde van mijn latijn!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De kattenbak is schoon, maar zelfs als ik hem net heb verschoond, doet ze het erbuiten.

Ik heb al een andere bak geprobeerd, maar dat werkte niet. Ik ga proberen de deksel eraf te halen om te kijken wat er gebeurt, maar ik ben bang dat het eroverheen gaat omdat ze 'omhoog' plast.

Ik gebruik al klontvormende kattenbakvulling zonder parfum. Ik ga nog proberen om te wisselen, maar ik heb er weinig vertrouwen in...

En de bak staat zo beschut mogelijk, want hij staat in de wc die we bijna nooit gebruiken (omdat we op de bovenverdieping een tweede toilet hebben).

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!