Haaruitval achter de oren
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn kat heeft precies hetzelfde, kale plekken achter de oren. Heb je inmiddels al een reactie van de dierenarts gehad?!
Hoi,
Mijn kat heeft precies hetzelfde. De dierenarts kon ons de oorzaak van dit plaatselijke haarverlies niet vertellen. Het zou geen schurft zijn.
Hebben jullie nog ideeën?
Alvast bedankt!
Goedenavond,
Ik heb net hetzelfde gemerkt bij mijn kat (Ragdoll) aan beide oren... ik ga een afspraak maken bij de dierenarts..
Heb je van jouw kant al meer gehoord?
Alvast bedankt
Hoi!
Ik heb voor de zekerheid al een afspraak bij de dierenarts gepland, ja.
Geen vechtpartijen omdat hij niet buiten komt, maar we zijn ongeveer een maand geleden verhuisd.
Ik heb dit pas een paar dagen geleden gemerkt; een beetje een late reactie als het door de verhuizing komt...
Zou het kunnen komen door een verandering in voeding? Een ander merk brokjes.
(Van Origéa (Frans merk van Jardiland) naar Pronature (Frans merk van Truffaut))
Sorry hoor:
is er laatst nog een gevecht geweest?
Of veel stress (vanuit de kat gezien!): een geboorte, verhuizing, een grote verandering (nogmaals, vanuit de kat gezien!) in de dagelijkse routine, of een aanval door een ander dier?
Hoi
Ik zou me wel zorgen maken.
Ik zou snel even naar de dierenarts gaan.
Zoveel haar verliezen is niet normaal.
Vlooien? Heb je daar al op gecheckt?
Is er pas nog gevochten?
6 reacties van 6