Hoi allemaal :)
Ik kom even bij jullie aankloppen omdat ik een groot probleem heb met een van mijn katten.
In het huis waar we hiervoor woonden, hadden we vaak last van vliegen die uit een stal in de buurt kwamen en staken.
Sindsdien is mijn kat als de dood voor vliegen; hij rent overal heen, verstopt zich en is bijna onhandelbaar.
In mijn nieuwe woning had ik tot nu toe deze zomer geen vliegen, maar de onderbuurman is net vertrokken en bleek drie jaar aan afval in zijn huis te hebben achtergelaten!
Sindsdien heb ik een ware invasie van hele dikke vliegen (gelukkig geen kakkerlakken!).
Mijn kat heeft dus geen leven meer, slaapt bijna niet en voert een soort commando-operatie uit zodra hij moet eten of drinken.
Ik zoek dus iets dat echt werkt tegen vliegen en wat niet giftig is voor mijn katten.
Vliegenstekkers en spuitbussen zijn giftig, en diffusers met essentiële oliën ook. Ik heb al muntplantjes geprobeerd, zakjes water en een val met appelazijn, maar niets helpt.
Ik heb ook van die plakstrips opgehangen, maar het effect daarvan is ook niet echt denderend.
Hebben jullie nog tips voor me?
Bedankt :)