Bultjes op de oren van mijn kat

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, mijn poes is 10 maanden oud en ze is een maand geleden gesteriliseerd. Sinds twee weken heeft ze nu dikke bultjes op haar oren. Ze krabt er niet aan en ze gedraagt zich verder helemaal normaal. Ze komt ook niet buiten. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Bedankt!

Bultjes op de oren van mijn kat

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

5 antwoorden
Sorteren op:
  • Bir Chat
    Bir chat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, mijn kat heeft hetzelfde. Kun je vertellen wat het is? Bedankt

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Hoi, Ben je er uiteindelijk achter gekomen wat het was? Mijn kat heeft precies hetzelfde. Bedankt
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie, ik ga even naar de dierenarts.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik denk dat het oormijt is. Of het dat nu is of iets anders, voor de behandeling heb je een recept van de dierenarts nodig. Wacht er niet te lang mee, want volgens mij kun je het zelf ook oplopen.

Vertaald Frans
  • 5 reacties van 5

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!