Bultje op de buik van mijn kat
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Vaak is een bultje bij de navel een navelbreukje dat meestal vanzelf wegtrekt naarmate ze groter worden. Mocht dat niet gebeuren, dan is er een kleine ingreep nodig, maar je kunt het beste even langs de dierenarts gaan voor de zekerheid. Op deze leeftijd is het meestal niks ernstigs.
Hoi,
Ik weet niet wat dat kittentje had en wat er met die van jou aan de hand zou kunnen zijn.
De juiste reactie bij dit soort verontrustende symptomen is om direct een dierenarts te raadplegen. Hij is de enige die je echt gerust kan stellen of een diagnose kan stellen en je kitten indien nodig kan behandelen.
Hoi, ik heb een kitten van 5 maanden oud die precies hetzelfde heeft. Omdat dit bericht al van een tijdje geleden is, zou je me kunnen vertellen wat jouw kat nou precies mankeerde? Hoe heb je het behandeld en hoe ben je er destijds mee omgegaan? Laat het me alsjeblieft weten, ik maak me echt grote zorgen om die van mij.
Hoi, mijn poes van 10 maanden heeft zo'n bultje bij haar buik. Ze had er meerdere toen ze krols was. Kan iemand me vertellen of jouw kat dit ook weleens heeft gehad? En is het gevaarlijk voor haar?
Bedankt
Hoi, mijn poesje van 10 maanden heeft zo'n bultje bij haar buik. Tijdens haar krolsheid had ze er zelfs meerdere. Kan iemand me vertellen of je kat dit ook wel eens heeft gehad? En is het gevaarlijk voor haar?
Bedankt
Hoi,
Zonder een klinisch onderzoek is het onmogelijk om te zeggen wat het precies is. Het zou een insectenbeet kunnen zijn, maar ook iets ernstigers zoals een abces of een hernia... Omdat je aangeeft dat de bult vrij snel groeit, raad ik je aan om direct een spoedafspraak te maken bij je dierenarts.
Groetjes,
Marine

7 reacties van 7