Bloedverlies na sterilisatie??

Kitae
Kitae Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Nadat ik jullie om advies heb gevraagd over de nazorg van mijn hond, klop ik vandaag bij jullie aan voor mijn poes.

Ze is vanochtend gesteriliseerd en we hadden haar boven gezet (zodat ze even geen last zou hebben van mijn hond), maar de boef is bijna direct weer naar beneden gekomen. Omdat haar eten op een verhoging staat, sprong ze uit gewoonte op het aanrecht.

We hebben toen besloten om haar in een rustige kamer te laten, maar toen we gingen kijken of alles goed ging, lagen er bloedvlekken op de grond (een beetje zoals de vlekjes die honden achterlaten als ze loops zijn). Ik moet eerlijk zeggen dat we ons hier echt ontzettend zorgen over maken.

Ik heb de dierenarts gebeld en die zei dat dit kan gebeuren en dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik pas terug moet komen als het de komende dagen blijft bloeden. Maar ondanks dat kan ik het niet laten om me toch zorgen te maken!

Is dit iemand van jullie al eens overkomen? Ik ben bang dat er een hechting is gesprongen...

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Kitae
    Kitae Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie :)

Vanmorgen geen bloedingen meer en ze lijkt een stuk fitter dan gisteren. We houden haar goed in de gaten en we gaan naar de dierenarts als we toch weer bloed zien.

Vertaald Frans
    Mamiecat
    Mamiecat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Het gebeurt inderdaad wel eens dat er een hechting loslaat. Persoonlijk zou ik met deze poes even teruggaan naar de dierenarts, want de nazorg hoort gewoon bij de ingreep. Je wilt niet dat de boel gaat ontsteken als de wond er bloederig uitziet.

Sterkte en houd je ons op de hoogte? Bedankt.

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!