Slijm bij de ontlasting
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn hond van 13,5 jaar had net precies hetzelfde. Wat is dit en is het ernstig of niet? Hij is namelijk al ziek aan zijn lever, hart en prostaat, en heeft ook een tumor.
Hoi!
Mijn hond heeft hetzelfde probleem.
Heeft iemand hier al meer over gehoord? Of heeft iemand meer info?
Groetjes
Hoi!
Krijgt hij met zijn porties wel genoeg eiwitten binnen?
Is hij niet afgevallen?
Heeft je kleintje geen IBD?
Moet hij veel moeite doen voor zijn ontlasting? Of wil hij wel, maar komt er niets uit?
Dat slijm doet denken aan een dikkedarmontsteking (colitis), misschien zitten er wel kleine parasieten in de dikke darm...
Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht even de volgende ontlasting af en dan laat ik het jullie weten.
Hoi,
Het is vast niets ernstigs, dus maak je geen zorgen. Ik raad je wel aan om de komende dagen zijn ontlasting even goed in de gaten te houden om te kijken of het elke keer zo is. Want hoewel het geen spoedgeval is, is het natuurlijk ook niet helemaal normaal.
Groetjes,
Vincent
Nee, ik heb geen bloed gezien. En in het weekend is mijn dierenarts niet open, daarom vroeg ik het hier.
Hoi!
Even goed in de gaten houden of de volgende ontlasting er ook zo uitziet. Het kan iets onschuldigs zijn, maar ook wat vervelender.
Geen bloed te zien?
Je kunt vaak ook foto's naar je dierenarts sturen; die kan je waarschijnlijk wel vertellen of het nodig is om even langs te komen.
7 reacties van 7