Mijn hond heeft een doorn tussen de voetzooltjes - Spoed

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Ik ben met mijn hond in het bos gaan wandelen en ze kreeg een doorn tussen haar voetzooltjes. Ze mankte niet echt, maar als ze stilstond, hield ze haar pootje van de grond. Het is me gelukt om de doorn met een pincet te verwijderen, maar hoe kan ik haar poot nu het beste ontsmetten?

Alvast heel erg bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

16 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Even een vraagje: wanneer kan ze weer buiten lopen? Want op dit moment ligt ze nog op een schone handdoek. Alvast bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nee, ik heb nog geen lange lijn gekocht, vandaag zijn de winkels dicht. Mijn buurvrouw heeft me wat valeriaan gegeven. Ik hoop dat het gaat helpen. Super bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

PS heb je al geprobeerd om haar los te laten met een lange lijn?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, zoals mamie persan al zegt: ontsmet het met Betadine. Was goed tussen de kussentjes en ontsmet het daarna weer.

Het is niet erg.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt, ik ga het proberen. Is het niet beter om zijn pootjes eerst even in schoon, lauw water te zetten?

Vertaald Frans
  • 16 reacties van 16

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer