Mijn hond blaft als we aan tafel zitten, help!
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nee hoor, ik zei: ik heb geprobeerd hem te negeren – ik heb geprobeerd 'nee' te zeggen.
Het probleem is dat hij niet ophoudt; hij kan wel een half uur lang blijven blaffen, zelfs als je hem negeert.
Haha ja, ik heb het geprobeerd met meloenschillen (hij is dol op augurken) of groenten.
Dat is het hem juist, hij luistert alleen voor eten. Ik laat hem liggen, maar zodra ik ga zitten, staat hij alweer op!
:/
Wat ik vroeger met mijn hond deed als ik aan tafel zat, was hem iets geven wat hij echt vies vond, zoals een augurk of mosterd. Daardoor kwam hij niet meer naar me toe, voor het geval dat ik hem weer zoiets ranzigs zou geven ^^
Anders kun je hem het commando geven om te gaan liggen en op een afstandje van de tafel te wachten tot je klaar bent met eten. Geef hem daarna een brokje als beloning omdat hij zo goed heeft gewacht.
Het voordeel met jouw hond is dat hij gek is op eten, dus je kunt hem superveel leren met behulp van snoepjes ^^ veel succes!
54 reacties van 54