Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, klopt, maar ik had een klein bugje: mijn foto's zijn groter dan 3MB.

Gelukkig maar! En als we nieuwe foto's krijgen, zouden we helemaal blij zijn (ik in ieder geval als eerste!).
Met iedereen gaat het prima, we genieten heerlijk van dit mooie zonnetje!
Hoi! Hoe gaat het met de hele beestenboel? 😉
Nou, de training gaat eigenlijk hartstikke goed, behalve met Laska. Het hierroepen lukt bij haar nog niet echt. Rocky snapt heel goed dat hij een beloning krijgt als hij komt (aaien, snoepjes en spelletjes), maar Laska lijkt totaal niet in ons geïnteresseerd te zijn?!

Nog steeds even knap, die twee! :)
Tja, ik kan het vooral niet laten omdat het m'n werk is lol. Ja, het is nog niet voorbij, we moeten maar kijken wat de toekomst brengt. Hopelijk gaat alles gewoon goed, net als bij elke andere hond trouwens.
Ah, ik weet het niet, maar het maakt niet uit als je m'n gebruikersnaam verkeerd hebt geschreven hoor =)
Maakt niet uit hoor, alle advies is altijd welkom. En de opvoeding van je hondjes is nog lang niet klaar... 🙂 (sorry, ik vroeg me af of ik je gebruikersnaam niet verkeerd heb gespeld in een bericht)
Ja, ik kwam er eigenlijk pas na het schrijven achter dat de post al wat ouder was, dus ik was wel erg laat met m'n advies =$
Eens met Dogeduc79; maar ze zijn er allebei, die pluizenbollen. En na even met zijn baasje te hebben gekletst, lijkt hij echt bereid om alles te doen wat nodig is om te zorgen dat alles goed gaat. 👌 En gelukkig maar, voor de honden en voor hem.