Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Wauw, wat een plaatjes! Het husky-masker begint zich al af te tekenen, zo te zien?
Afgelopen zaterdag zijn we op bezoek geweest bij een van de broertjes van Rocky en Laska. Het was echt een supermoment voor hen en voor ons.

Ik ben echt zo dol op dit soort rassen! Logisch dat ik je volg! Nou ja, ik had eigenlijk een kans van vijftig procent dat ik het mis had...π
Nee, je moet vooral heel consequent zijn. Wat eenmaal is toegestaan, zit er bij een wolfhond voor de rest van zijn leven in, dus je moet echt goed opletten wat je toestaat (en dat zeg ik dan! tja, de critici zullen nu wel weer wat te zeggen hebben!)π
Geef ze een dikke knuffel van me!
Heel gaaf hoor, die kleine! π
Bedankt dat je me volgt, het is echt leuk om reacties op de foto's en de vragen te krijgen.
Nee, dit is Rocky lol. Ja, ze hebben echt alles van een TSW, behalve misschien de poten; die zijn heel breed, net als bij een husky. Maar ik ben dol op ze, het zijn echt mijn baby's! Ik vraag me zelfs af of ik het wel goed aanpak met ze, want als ik ze op hun kop geef, weet ik niet of ik wel geloofwaardig overkom lol. Of ik moet echt heel boos worden, maar ik ben bang dat ik ze dan te veel afschrik?

Nou en of, ze klimmen echt overal op: de auto, de tafel!!! Heel herkenbaar π
Echt een stoere meid! π

Ze vinden het heerlijk om lekker hoog te zitten, ze klimmen op de tuintafel en hebben de grootste lol.
Nou, zie je wel! ππ
Wat veranderen ze toch veel! Logisch natuurlijk! De CLT komt er fysiek ook echt doorheen...
De kleintjes worden wakker!!!!!!!!!!!! π
Gisteren zei ik nog dat alles goed ging, nou mooi niet dus haha. Ze zijn over het hekje gesprongen en hebben de hele boel gesloopt terwijl mijn vrouw de kinderen naar school bracht.