Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik probeer hem 'zit' te laten doen voordat ik hem aai als ik thuiskom van m'n werk, en als er vrienden over de vloer komen, vraag ik ze om hetzelfde te doen.
En werkt het?
Wat zijn ze prachtig :D
Ik probeer hem "zit" te laten doen voordat ik hem aai als ik thuiskom van mijn werk, en als er vrienden op bezoek komen vraag ik ze om hetzelfde te doen
Kort vraagje! Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ze niet tegen mensen opspringen. Ik ben zo bang dat ze een kind in het gezicht krabben, want bij mij gebeurt het ook vaak als ze me enthousiast begroeten wanneer ik thuiskom. Ik begrijp dat ze blij zijn om me te zien, maar het is wel gevaarlijk! Ik kijk erg uit naar jullie reacties. Alvast bedankt.

Hoi allemaal, hier weer een fotootje van mijn wolfjes.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, je ziet echt van beide wat terug en dat is juist wat ze zo charmant maakt. Ze zijn echt te schattig, we hebben echt geluk met ze. Het zijn supergoede honden. Ik denk dat dat komt door de vrouw waar ik de pups vandaan heb. Ze zijn in huiselijke kring opgegroeid.

Dit is de vader, de enige foto die ik van hem heb.
Klopt, ze hebben al echt de kop van een volwassen hond ;)
Helemaal goed wat Laska betreft! Het kan sowieso wel even duren, het is "gewoon" een kwestie van herhalen. Ik vroeg het omdat veel mensen van die kant-en-klare snoepjes geven die niet echt smakelijk zijn, waar veel honden echt helemaal niets om geven ^^
Dank je!
Wat geef je Laska eigenlijk als beloning voor het hierkomen?
Ze zijn nu 4 maanden oud. Voor het hierkomen geef ik haar kleine kipbotjes. Ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt toen ik zei dat ze niet kwam. Ik bedoelde dat wanneer ze iets te pakken heeft wat niet voor haar is, ze er vandoor gaat en wat we ook proberen, ze lacht ons gewoon uit. Maar er zit verbetering in. Stapje voor stapje komen we er wel.

Wat een prachtige pluizenbollen heb je!!!
Wat groeien ze hard hier :) Ze zijn prachtig, hoe oud zijn ze nu?
Wat geef je Laska eigenlijk als beloning voor het hierkomen?