Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik zou graag willen weten wat voor karakter mijn toekomstige hond zal hebben; het is een kruising tussen een husky en een Tsjecho-Slowaakse wolfhond. Over een dag of vijftien krijg ik namelijk twee puppy's, een mannetje en een vrouwtje. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar ik weet min of meer wel wat ik kan verwachten. Ik heb me verdiept in de husky en de Tsjecho-Slowaakse wolfhond, maar ik heb nog nooit van zo'n specifieke kruising gehoord. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit type hond hebben, zodat ik weet wat me te wachten staat. Ik wil ze natuurlijk niet ongelukkig maken. Ik ben zelf sportief aangelegd, en mijn zoon ook. \/p>

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

143 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Wat zijn ze prachtig! :D

Ik probeer hem 'zit' te laten doen voordat ik hem aai als ik thuiskom van m'n werk, en als er vrienden over de vloer komen, vraag ik ze om hetzelfde te doen.

En werkt het?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat zijn ze prachtig :D

Ik probeer hem "zit" te laten doen voordat ik hem aai als ik thuiskom van mijn werk, en als er vrienden op bezoek komen vraag ik ze om hetzelfde te doen

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Kort vraagje! Ik zou graag willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ze niet tegen mensen opspringen. Ik ben zo bang dat ze een kind in het gezicht krabben, want bij mij gebeurt het ook vaak als ze me enthousiast begroeten wanneer ik thuiskom. Ik begrijp dat ze blij zijn om me te zien, maar het is wel gevaarlijk! Ik kijk erg uit naar jullie reacties. Alvast bedankt.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi allemaal, hier weer een fotootje van mijn wolfjes.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wauw, wat een plaatjes, het husky-masker begint al zichtbaar te worden zo te zien?

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, je ziet echt van beide wat terug en dat is juist wat ze zo charmant maakt. Ze zijn echt te schattig, we hebben echt geluk met ze. Het zijn supergoede honden. Ik denk dat dat komt door de vrouw waar ik de pups vandaan heb. Ze zijn in huiselijke kring opgegroeid.

Dit is de vader, de enige foto die ik van hem heb.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Klopt, ze hebben al echt de kop van een volwassen hond ;)

Helemaal goed wat Laska betreft! Het kan sowieso wel even duren, het is "gewoon" een kwestie van herhalen. Ik vroeg het omdat veel mensen van die kant-en-klare snoepjes geven die niet echt smakelijk zijn, waar veel honden echt helemaal niets om geven ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat een prachtige beestjes heb je!!!

Dank je!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat groeien ze hard hier :) Ze zien er prachtig uit, hoe oud zijn ze nu?

Wat geef je Laska eigenlijk als beloning voor het hierkomen?

Ze zijn nu 4 maanden oud. Voor het hierkomen geef ik haar kleine kipbotjes. Ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt toen ik zei dat ze niet kwam. Ik bedoelde dat wanneer ze iets te pakken heeft wat niet voor haar is, ze er vandoor gaat en wat we ook proberen, ze lacht ons gewoon uit. Maar er zit verbetering in. Stapje voor stapje komen we er wel.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat een prachtige pluizenbollen heb je!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat groeien ze hard hier :) Ze zijn prachtig, hoe oud zijn ze nu?

Wat geef je Laska eigenlijk als beloning voor het hierkomen?

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 143

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!