Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik zou graag willen weten wat voor karakter mijn toekomstige hond zal hebben; het is een kruising tussen een husky en een Tsjecho-Slowaakse wolfhond. Over een dag of vijftien krijg ik namelijk twee puppy's, een mannetje en een vrouwtje. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar ik weet min of meer wel wat ik kan verwachten. Ik heb me verdiept in de husky en de Tsjecho-Slowaakse wolfhond, maar ik heb nog nooit van zo'n specifieke kruising gehoord. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit type hond hebben, zodat ik weet wat me te wachten staat. Ik wil ze natuurlijk niet ongelukkig maken. Ik ben zelf sportief aangelegd, en mijn zoon ook. \/p>

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

143 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Goedenavond Zanderic, ik wilde graag weten waar je de kruising tussen een husky en een Tsjechoslowaakse wolfhond hebt gevonden en ik ben ook benieuwd wat voor karakter je twee pups hebben ontwikkeld.

Groetjes,

Jérôme

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, ik volg de ontwikkeling van de hondjes al een tijdje van een afstandje, wat zijn ze prachtig! Op de hondenschool leerden we dat je jezelf "groot" moet maken en je moet omdraaien, en zodra hij stopt kun je hem belonen. Dat heb ik ook aan mijn buren gevraagd om te doen, want mijn Mechelaar is gek op ze en voor hem werkt dat heel goed.

Bedankt voor de tip, we gaan het proberen. Bedankt namens hen voor het compliment dat ze zo mooi zijn.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wauw, wat een verandering! Hun snoetjes zijn echt donker! En zo braaf dat ik er jaloers op word!! 😉 En ergens bovenop geklommen... daaraan herken je de CLT meteen!

Ja, klopt helemaal, het zijn echt CLT's. In het begin wilde ik husky's, maar nu vind ik ze leuker dan husky's. Nogmaals bedankt voor je leuke berichtjes, dat doet me echt plezier.

(Laska).
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi @Zanderic, wat leuk om je schatjes weer te zien!

Hoe oud zijn ze nu? 7 of 8 maanden?

Het gaat veel te snel, die van mij wordt volgende week alweer 10 maanden. De tijd vliegt, maar wat een verandering! En nu moet je net als ik kijken wat alle opvoedingspogingen hebben opgeleverd.

Zijn ze een beetje braaf en makkelijk?

Ze worden steeds mooier!

Dikke knuffels voor ze!

Sorry voor de late reactie, ze zitten hier op mijn tuintafel, ze zijn net 6 maanden oud. Bedankt voor de knuffels! Ja, wat de opvoeding betreft gaat het steeds beter. Ze zijn soms best braaf, tenminste als ze er niet vandoor gaan, lol. Nu slapen ze buiten in hun hok omdat ze niet meer naar binnen willen door de hitte, dus ik heb nu niet veel last van rotzooi in huis. Maar het zijn mijn allesjes, ik zou echt niet meer zonder ze kunnen.

Vertaald Frans
    Tiffzen
    Tiffzen Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi! Ik volg de ontwikkeling van de lieverds al een tijdje van een afstandje, wat zijn ze prachtig zeg. Op de hondenschool leerden we om jezelf 'groot' te maken en je om te draaien, en zodra hij dan stopt kun je hem belonen. Ik heb mijn buren gevraagd om dit ook te doen omdat mijn Mechelaar dol op ze is, en dat werkt bij hem echt goed.

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wauw, wat een verandering! Hun koppies zijn echt donker geworden! En zo braaf dat ik er jaloers op ben!! 😉 En ergens bovenop geklommen... ja, daaraan herken je de TWH!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi Zanderic, wat leuk om je lieverds weer te zien!

Hoe oud zijn ze nu inmiddels? 7 of 8 maanden?

Het gaat veel te hard, die van mij wordt volgende week alweer 10 maanden. De tijd is echt voorbij gevlogen, maar wat een verandering! En nu kun je, net als ik, zien wat al dat opvoeden heeft opgeleverd.

Zijn ze braaf en makkelijk?

Ze worden echt steeds mooier!

Dikke aai voor ze!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hier ben ik weer met goed nieuws: ik heb een ontmoeting gehad met hun broer en zus en hun moeder. Het was een geweldige dag voor ze.

Het lukt me alleen niet om de foto te plaatsen waar ze allemaal samen op staan, omdat het bestand te groot is (te veel MB's), sorry.
    Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bij ons laten we mensen binnenkomen en vragen we ze om hun rug toe te keren, om te laten zien dat ze de honden geen aandacht geven. Zodra ze dan rustig zijn, moeten ze ze even aaien om gedag te zeggen! Anders laten ze ze echt niet met rust.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Het is geen wondermiddel, maar het werkt wel een beetje. Hij stopt met springen en krijgt daarna zijn aaitjes. Als hij superblij is, begint hij weer opnieuw en moet je weer 'zit' zeggen enzo, maar ik denk dat het best oké is voor de training ^^

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 143

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!