Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Goedenavond Zanderic, ik wilde graag weten waar je de kruising tussen een husky en een Tsjechoslowaakse wolfhond hebt gevonden en ik ben ook benieuwd wat voor karakter je twee pups hebben ontwikkeld.
Groetjes,
Jérôme
Bedankt voor de tip, we gaan het proberen. Bedankt namens hen voor het compliment dat ze zo mooi zijn.

Ja, klopt helemaal, het zijn echt CLT's. In het begin wilde ik husky's, maar nu vind ik ze leuker dan husky's. Nogmaals bedankt voor je leuke berichtjes, dat doet me echt plezier.

Hoe oud zijn ze nu? 7 of 8 maanden?
Het gaat veel te snel, die van mij wordt volgende week alweer 10 maanden. De tijd vliegt, maar wat een verandering! En nu moet je net als ik kijken wat alle opvoedingspogingen hebben opgeleverd.
Zijn ze een beetje braaf en makkelijk?
Ze worden steeds mooier!
Dikke knuffels voor ze!
Sorry voor de late reactie, ze zitten hier op mijn tuintafel, ze zijn net 6 maanden oud. Bedankt voor de knuffels! Ja, wat de opvoeding betreft gaat het steeds beter. Ze zijn soms best braaf, tenminste als ze er niet vandoor gaan, lol. Nu slapen ze buiten in hun hok omdat ze niet meer naar binnen willen door de hitte, dus ik heb nu niet veel last van rotzooi in huis. Maar het zijn mijn allesjes, ik zou echt niet meer zonder ze kunnen.
Hoi! Ik volg de ontwikkeling van de lieverds al een tijdje van een afstandje, wat zijn ze prachtig zeg. Op de hondenschool leerden we om jezelf 'groot' te maken en je om te draaien, en zodra hij dan stopt kun je hem belonen. Ik heb mijn buren gevraagd om dit ook te doen omdat mijn Mechelaar dol op ze is, en dat werkt bij hem echt goed.
Wauw, wat een verandering! Hun koppies zijn echt donker geworden! En zo braaf dat ik er jaloers op ben!! 😉 En ergens bovenop geklommen... ja, daaraan herken je de TWH!
Hoi Zanderic, wat leuk om je lieverds weer te zien!
Hoe oud zijn ze nu inmiddels? 7 of 8 maanden?
Het gaat veel te hard, die van mij wordt volgende week alweer 10 maanden. De tijd is echt voorbij gevlogen, maar wat een verandering! En nu kun je, net als ik, zien wat al dat opvoeden heeft opgeleverd.
Zijn ze braaf en makkelijk?
Ze worden echt steeds mooier!
Dikke aai voor ze!
Hier ben ik weer met goed nieuws: ik heb een ontmoeting gehad met hun broer en zus en hun moeder. Het was een geweldige dag voor ze.

Bij ons laten we mensen binnenkomen en vragen we ze om hun rug toe te keren, om te laten zien dat ze de honden geen aandacht geven. Zodra ze dan rustig zijn, moeten ze ze even aaien om gedag te zeggen! Anders laten ze ze echt niet met rust.
Het is geen wondermiddel, maar het werkt wel een beetje. Hij stopt met springen en krijgt daarna zijn aaitjes. Als hij superblij is, begint hij weer opnieuw en moet je weer 'zit' zeggen enzo, maar ik denk dat het best oké is voor de training ^^