Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt voor jullie reacties, ik denk ook dat het een drukke boel gaat worden! Daarom neem ik er twee, want ik wil niet dat hij zich verveelt en het zijn natuurlijk roedeldieren. Ik laat me niet ontmoedigen! Ik denk dat we met wat geduld, goede wil en een hoop liefde echt wel iets moois kunnen bereiken. Ik hoor graag nog wat meer ervaringen van anderen om me goed voor te bereiden.
Als je "zo'n beetje" weet wat je kunt verwachten, raad ik je aan om je echt goed in te lezen over beide rassen. Het zijn allebei geen makkelijke honden en de kruising kan nogal bijzonder uitpakken... Twee pups tegelijk gaan je bovendien een hele kluif geven, zeker als je niet goed genoeg bent ingelezen over deze rassen en de opvoeding die ze nodig hebben...
Goedenavond
Een explosieve kruising die eigenlijk niet zou mogen bestaan... je kunt van alles verwachten, veel succes!
143 reacties van 143