Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik zou graag willen weten wat voor karakter mijn toekomstige hond zal hebben; het is een kruising tussen een husky en een Tsjecho-Slowaakse wolfhond. Over een dag of vijftien krijg ik namelijk twee puppy's, een mannetje en een vrouwtje. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar ik weet min of meer wel wat ik kan verwachten. Ik heb me verdiept in de husky en de Tsjecho-Slowaakse wolfhond, maar ik heb nog nooit van zo'n specifieke kruising gehoord. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit type hond hebben, zodat ik weet wat me te wachten staat. Ik wil ze natuurlijk niet ongelukkig maken. Ik ben zelf sportief aangelegd, en mijn zoon ook. \/p>

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

143 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Twee van zulke honden, nou veel succes ermee. Het teefje had waarschijnlijk te weinig melk als ze de pups afstootte, dus die kleintjes hingen waarschijnlijk constant aan de moeder. Heb je je honden bij een particulier gehaald die de voeding van zijn teefje vast niet heeft aangepast?

Ja, het waren particulieren die erg begaan waren met hun hond en de pups, maar ze hadden niet echt veel kennis van zaken.

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wauw! Twee keer zoveel kattenkwaad!! Wat een uitdaging al met eentje, laat staan met twee! Petje af! Ik kan niet wachten om te zien hoe ze zich ontwikkelen!! 😉 Als je advies nodig hebt, help ik je graag. Ik ken het ras inmiddels behoorlijk goed door mijn eigen twee racemonsters! 👌

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Twee van zulke honden, nou succes hoor. De teef had waarschijnlijk te weinig melk waardoor ze de pups afstootte, dus die kleintjes hingen waarschijnlijk constant aan haar. Heb je je honden bij een particulier gehaald die het voer van zijn teef vast niet heeft aangepast?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wauw! Wat zijn ze schattig! En wat een kruising! Om op te eten!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

jij zult het stokje over moeten nemen, en het zou vooral goed zijn om een stabiele hond (teef of reu) als voorbeeld te hebben die de hondse opvoeding nog even voortzet.🙂

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Je zult het stokje moeten overnemen, en het zou vooral fijn zijn om een stabiele voorbeeldhond te hebben die nog even helpt bij de verdere opvoeding.🙂

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

En is hij nog geen 2 maanden oud als je hem krijgt? Jammer, het zou goed zijn als hij nog wat langer bij zijn moeder en nestgenootjes kon blijven. Het is niet altijd goed om ze te vroeg in huis te nemen.

Ja, ik heb daar wel informatie over opgezocht, maar de moeder heeft ze na een maand al verstoten, dus die mevrouw heeft het toen moeten overnemen. De moeder had erg veel last van haar tepels. Ze zijn dan precies 7 weken oud.

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

En is hij dan nog geen 2 maanden oud als je hem krijgt? Wat jammer, het zou eigenlijk beter zijn als hij nog even bij zijn moeder en nestgenootjes kan blijven. Het is niet altijd goed om ze al zo vroeg in huis te nemen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hij is 7 weken oud, hij is geboren op 28-12-2015

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Wauw, het komt nu echt dichtbij!! Hoe oud is hij nu?

Vertaald Frans
  • 130 reacties van 143

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!