Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, het waren particulieren die erg begaan waren met hun hond en de pups, maar ze hadden niet echt veel kennis van zaken.

Wauw! Twee keer zoveel kattenkwaad!! Wat een uitdaging al met eentje, laat staan met twee! Petje af! Ik kan niet wachten om te zien hoe ze zich ontwikkelen!! 😉 Als je advies nodig hebt, help ik je graag. Ik ken het ras inmiddels behoorlijk goed door mijn eigen twee racemonsters! 👌
Twee van zulke honden, nou succes hoor. De teef had waarschijnlijk te weinig melk waardoor ze de pups afstootte, dus die kleintjes hingen waarschijnlijk constant aan haar. Heb je je honden bij een particulier gehaald die het voer van zijn teef vast niet heeft aangepast?
Wauw! Wat zijn ze schattig! En wat een kruising! Om op te eten!

Je zult het stokje moeten overnemen, en het zou vooral fijn zijn om een stabiele voorbeeldhond te hebben die nog even helpt bij de verdere opvoeding.🙂
Ja, ik heb daar wel informatie over opgezocht, maar de moeder heeft ze na een maand al verstoten, dus die mevrouw heeft het toen moeten overnemen. De moeder had erg veel last van haar tepels. Ze zijn dan precies 7 weken oud.
En is hij dan nog geen 2 maanden oud als je hem krijgt? Wat jammer, het zou eigenlijk beter zijn als hij nog even bij zijn moeder en nestgenootjes kan blijven. Het is niet altijd goed om ze al zo vroeg in huis te nemen.
Hij is 7 weken oud, hij is geboren op 28-12-2015
Wauw, het komt nu echt dichtbij!! Hoe oud is hij nu?