Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Wat triest, ik hoop dat dit steeds minder vaak gebeurt. Een hond laat je nooit in de steek, je neemt je verantwoordelijkheid, verdomme!!!! Behalve in die zeldzame gevallen waar mensen echt een groot probleem hebben en wel afstand móeten doen van hun hond, maar verder is het volgens mij gewoon onwil!!!! En het resultaat is dat die honden hun hele leven van het ene naar het andere pleeggezin gaan. In ieder geval zien die van jou er nu goed uit, dat doet me goed. Dikke kus voor jullie!
Ja, dat klopt, je hebt gelijk. Maar ik heb ze precies met 7 weken gekregen en ze beginnen nu al veel te begrijpen. Elke avond hebben we uitgebreide sessies van knuffelen, trainen en spelen, en alles gaat hartstikke goed. Ik ben echt dol op die kleine monsters haha. Bovendien vullen ze elkaar goed aan, want Laska is heel rustig en Rocky is echt een druktemaker. Ik hoop dat het bij mij nooit zover hoeft te komen, maar ik ga er alles aan doen om ze zo gelukkig mogelijk te maken.

https://www.leboncoin.fr/animaux/930503263.htm?ca=21_s
Echt triest, ik hoop dat dit steeds minder vaak voorkomt. Je dumpt je hond gewoon niet, je neemt je verantwoordelijkheid, verdomme!!!! Behalve in die zeldzame gevallen waarin mensen echt een groot probleem hebben en wel afstand móéten doen van hun hond, maar verder is het volgens mij gewoon onwil!!!! En het resultaat is dat die honden hun hele leven van het ene naar het andere opvanggezin gaan. In ieder geval zien die van jou er nu goed uit, dat is echt fijn om te zien. Dikke kus voor jullie!
Ja, bedankt namens hen! Het is inderdaad een flinke kluif met twee van die honden, maar het brengt zoveel leven in huis, echt heerlijk. Ik had mezelf er zo op ingesteld dat het afzien zou worden, dat het me nu eigenlijk wel meevalt. Het had erger gekund lol

Echt prachtig! Maar met eentje heb je het al druk genoeg denk ik, dus twee... nou, succes hoor! Ik ben echt verliefd op hun ogen *^*
Ja, ik wil er ook meer zien! trouwens, een wolfhond op de foto zetten (en dan ook nog eens met husky erbij), dat is echt een uitdaging!! 😉
Lmao ik snap het nu pas, ja om ze op de foto te krijgen moet je ze echt iets geven om hun aandacht naar de lens te trekken, anders krijg je alleen maar wazige foto's lol. Filmpjes werken beter!

Op de foto staan ze in een ren met planken eromheen, behalve aan de voorkant waar ze eruit kunnen. Ik zeg het er maar even bij voordat ik word uitgemaakt voor dierenbeul lol.

Ja, ik wil er ook meer zien! Trouwens, een wolfhond (en dan ook nog eens met husky erbij) op de foto zetten is echt een uitdaging!! 😉
Haha ik snap het nu pas, ja om ze goed op de foto te krijgen moet je ze echt iets geven wat hun aandacht naar de lens trekt, anders krijg je alleen maar bewogen foto's lol. Video's werken veel beter!

Vertel eens hoe het gaat, dat zal vast niet makkelijk zijn!
Tot nu toe heb ik niet echt te klagen, ze zitten vol energie. Ik ben mijn hond ook bijna kwijtgeraakt omdat ze te snel at; ik moest het voer uit haar keel vissen, ik was echt doodsbang. Daarna was ze in shock en bleef ze drie minuten lang heel rustig. DE SCHRIK VAN MIJN LEVEN! Ze zijn slim, vooral Laska! Soms zeg ik 'af' tegen Rocky en dan springt Laska bovenop hem zodat hij gaat liggen lol. Ze is echt heel intelligent vergeleken met Rocky, die echt een druktemaker is lol.
Voorlopig is het inderdaad echt een kruising tussen een CLT (Tsjechoslowaakse wolfhond) en een Husky. Ze houden van rennen maar vinden het nog erg spannend om het terrein af te gaan, al begint dat nu wat beter te gaan. Het teruglopen naar huis gaat altijd rennend, dat vinden ze geweldig, vooral Laska. Rocky stopt liever overal om aan alles te snuffelen lol. Volgens mij wordt Laska de leider van de roedel. Het is nog lastig te zeggen, ze zijn nog jong. Ik denk niet dat het honden worden die blindelings gehoorzamen, maar dat wist ik van tevoren. Anders had ik wel een Duitse herder genomen. Verder ben ik echt supergelukkig met ze en vind ik het heerlijk om tijd met ze door te brengen. Ze begroeten me altijd enthousiast als ik thuiskom van m'n werk lol. Overdag zorgt mijn vrouw voor ze, samen met onze drie kinderen. Ze zijn erg nieuwsgierig en horen werkelijk alles. Nou, dat was het wel zo'n beetje lol, ik vertel wel weer meer als ze wat groter zijn.

Vertel eens hoe het gaat, het zal vast niet makkelijk zijn!
Tot nu toe heb ik niet echt te klagen, ze zitten vol energie. Ik ben ook bijna mijn hond kwijtgeraakt omdat ze te snel at en ik het voer uit haar keel moest laten halen, ik was echt doodsbang. Daarna was ze in shock en bleef ze drie minuten lang heel stil. DE SCHRIK VAN MIJN LEVEN! Ze zijn slim, vooral Laska! Soms zeg ik 'af' tegen Rocky en dan springt Laska bovenop hem zodat hij gaat liggen lol. Ze is heel intelligent vergeleken met Rocky, die is echt een druktemaker lol
Ja, ik wil er ook meer zien! Trouwens, een wolfhond (zeker eentje met husky-bloed) op de foto krijgen, dat is echt een uitdaging!! 😉
En jij Tania, heb jij nog foto's van je racemonsters lol?
Tania was de naam die ik in eerste instantie had gekozen haha, maar uiteindelijk zijn het Laska en Rocky geworden ☺️
Ja, ik wil er ook wel meer zien! Trouwens, een wolfhond (en dan ook nog met husky erbij) op de foto krijgen is echt een uitdaging!! 😉
En jij Tania, heb jij nog foto's van die racemonsters van je haha?