Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik zou graag willen weten wat voor karakter mijn toekomstige hond zal hebben; het is een kruising tussen een husky en een Tsjecho-Slowaakse wolfhond. Over een dag of vijftien krijg ik namelijk twee puppy's, een mannetje en een vrouwtje. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar ik weet min of meer wel wat ik kan verwachten. Ik heb me verdiept in de husky en de Tsjecho-Slowaakse wolfhond, maar ik heb nog nooit van zo'n specifieke kruising gehoord. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit type hond hebben, zodat ik weet wat me te wachten staat. Ik wil ze natuurlijk niet ongelukkig maken. Ik ben zelf sportief aangelegd, en mijn zoon ook. \/p>

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

143 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ahw, wat een heerlijk koppie!!! Dankjeeee, ik geniet er echt van!! 😉

Graag gedaan, ik vind het zelf ook erg leuk.

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wauw, wat een heerlijk koppie!!! Bedankt hoor, je maakt m'n dag!! 😉

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

CLT's zijn echt superintelligent. Roep "au" om hem te verrassen en leid hem af van wat hij wil doen, geef hem een speeltje.

Bedankt, ik ga het proberen!

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Tsjecho-Slowaken zijn echt ontzettend intelligent. Roep eens 'au' om hem te verrassen en leid hem af van wat hij wil doen door een speeltje naar hem toe te gooien.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik bedoelde het niet zo voor jou, verre van dat: ik weet dat je er alles aan doet en zult doen voor hun welzijn, dat heb ik wel begrepen.

Ja ja, en graag nog meer foto's, en niet wazig alsjeblieft!! Oké, ik ga al!! Maar het is niet makkelijk om foto's te maken met twee van die druktemakers zoals TWH's, dikke knuffels voor de mooie schatjes 😉

Bedankt, ik dacht al zoiets lol, maar ik wilde graag even mijn kijk op de zaak uitleggen. Maak je geen zorgen, ik voelde me niet aangesproken lol.

Ze beginnen me echt te verrassen, ze luisteren goed naar het commando 'zit' als ik na de wandeling het huis binnenkom, zodat ik hun pootjes kan afvegen. De enige kleine zorg die ik heb is mijn reutje; ik vind dat hij nogal hard bijt als hij speelt, vergeleken met zijn zusje die heel zachtjes is in haar manier van bijten. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties hierop.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik bedoelde dat niet voor jou, verre van zelfs: ik weet dat je alles voor hun welzijn doet en zal blijven doen, dat heb ik goed begrepen.

Ja ja, en graag nog meer foto's, niet wazig alsjeblieft!! Oké, ik ga al!! Maar het is ook niet makkelijk om foto's te maken met twee van die druktemakers zoals die CLT's, knuffels voor de mooie schatjes 😉

Bedankt, dat dacht ik al wel lol, maar ik wilde gewoon even mijn kijk op de zaak uitleggen. Maak je geen zorgen, ik voelde me niet aangesproken hoor lol.

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Dat bedoelde ik helemaal niet zo naar jou toe, verre van: ik weet dat je er alles aan doet en zult doen voor hun welzijn, dat heb ik heel goed begrepen.

Jaja, en graag nog meer foto's, niet bewogen alsjeblieft!! Oké, ik ga al!! Maar het is niet makkelijk om foto's te maken met twee van die wervelwinden als tswh's. Dikke knuffel voor de mooie beestjes 😉

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, ik heb de advertentie net gelezen, die arme hond! Ik hoop dat ze iemand vindt die echt kan voldoen aan wat dit ras nodig heeft en haar weer zin in het leven kan geven. Als ik zeg dat ik tegen kruisingen van "explosieve" rassen ben zonder de juiste begeleiding, dan is dat omdat het gedoemd is te mislukken! Terwijl die twee rassen op zich al spec...

"Niet dominant naar andere honden", oké, maar ze is nog niet volwassen en alles kan nog veranderen.

En ja, als het alleen om een omheining gaat, zijn daar echt wel oplossingen voor! Die arme schat toch! 😈

Ja, je hebt helemaal gelijk, ik hoop dat ik het waar kan maken! Maar over het algemeen mag ik niet klagen. Ik ben volop bezig ze goede manieren te leren en ze luisteren op hun eigen manier. Er bestaan geen slechte honden, alleen slechte bazen. Je moet kritisch naar jezelf blijven kijken en proberen te begrijpen waarom ze iets doen; dat is hoe ik vooruit wil komen met mijn kanjers. Ik heb ze ook niet alleen genomen voor hun mooie koppies, ook al zijn ze prachtig, maar echt om samen met ze te kunnen sporten. Als kind heb ik honden gehad, maar nooit als verantwoordelijke volwassene. We hebben er heel goed over nagedacht voordat we de stap zetten. Het is zeker dat ons leven al veranderd is, maar het is voor het goede doel. We leren veel van ze, want er zijn een hoop nieuwe dingen lol. Het is me gelukt om een mooie foto te maken terwijl ik ze het commando "blijf" leerde, echt heel lastig lol. Voorlopig vertonen ze echt het gedrag van een CLT (Tsjecho-Slowaakse Wolfhond), erg angstig, maar ik zoek de drukte bij de schooluitgang op om ze eraan te laten wennen. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Ja, ik heb de advertentie net gelezen, wat een arm beestje! Ik hoop dat ze iemand vindt die echt opgewassen is tegen wat dit ras vraagt en die haar weer zin in het leven kan geven. Als ik zeg dat ik tegen kruisingen van 'pittige' rassen ben, dan is dat omdat het zonder de juiste begeleiding gewoon gedoemd is te mislukken! Terwijl beide rassen apart al zo specifiek zijn...

"Niet dominant naar andere honden", oké, maar ze is nog niet volwassen en dan kan alles nog veranderen.

En ja, als het alleen maar om een omheining gaat, dan zijn daar echt wel oplossingen voor!

Echt sneu voor haar! 😈

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Wat een mooierds!! Wat een mix!! Ben heel benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen! 👌

Vertaald Frans
  • 100 reacties van 143

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!