Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Graag gedaan, ik vind het zelf ook erg leuk.

Wauw, wat een heerlijk koppie!!! Bedankt hoor, je maakt m'n dag!! 😉
Bedankt, ik ga het proberen!

Tsjecho-Slowaken zijn echt ontzettend intelligent. Roep eens 'au' om hem te verrassen en leid hem af van wat hij wil doen door een speeltje naar hem toe te gooien.
Ja ja, en graag nog meer foto's, en niet wazig alsjeblieft!! Oké, ik ga al!! Maar het is niet makkelijk om foto's te maken met twee van die druktemakers zoals TWH's, dikke knuffels voor de mooie schatjes 😉

Ze beginnen me echt te verrassen, ze luisteren goed naar het commando 'zit' als ik na de wandeling het huis binnenkom, zodat ik hun pootjes kan afvegen. De enige kleine zorg die ik heb is mijn reutje; ik vind dat hij nogal hard bijt als hij speelt, vergeleken met zijn zusje die heel zachtjes is in haar manier van bijten. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties hierop.

Ja ja, en graag nog meer foto's, niet wazig alsjeblieft!! Oké, ik ga al!! Maar het is ook niet makkelijk om foto's te maken met twee van die druktemakers zoals die CLT's, knuffels voor de mooie schatjes 😉

Dat bedoelde ik helemaal niet zo naar jou toe, verre van: ik weet dat je er alles aan doet en zult doen voor hun welzijn, dat heb ik heel goed begrepen.
Jaja, en graag nog meer foto's, niet bewogen alsjeblieft!! Oké, ik ga al!! Maar het is niet makkelijk om foto's te maken met twee van die wervelwinden als tswh's. Dikke knuffel voor de mooie beestjes 😉
"Niet dominant naar andere honden", oké, maar ze is nog niet volwassen en alles kan nog veranderen.
En ja, als het alleen om een omheining gaat, zijn daar echt wel oplossingen voor! Die arme schat toch! 😈
Ja, je hebt helemaal gelijk, ik hoop dat ik het waar kan maken! Maar over het algemeen mag ik niet klagen. Ik ben volop bezig ze goede manieren te leren en ze luisteren op hun eigen manier. Er bestaan geen slechte honden, alleen slechte bazen. Je moet kritisch naar jezelf blijven kijken en proberen te begrijpen waarom ze iets doen; dat is hoe ik vooruit wil komen met mijn kanjers. Ik heb ze ook niet alleen genomen voor hun mooie koppies, ook al zijn ze prachtig, maar echt om samen met ze te kunnen sporten. Als kind heb ik honden gehad, maar nooit als verantwoordelijke volwassene. We hebben er heel goed over nagedacht voordat we de stap zetten. Het is zeker dat ons leven al veranderd is, maar het is voor het goede doel. We leren veel van ze, want er zijn een hoop nieuwe dingen lol. Het is me gelukt om een mooie foto te maken terwijl ik ze het commando "blijf" leerde, echt heel lastig lol. Voorlopig vertonen ze echt het gedrag van een CLT (Tsjecho-Slowaakse Wolfhond), erg angstig, maar ik zoek de drukte bij de schooluitgang op om ze eraan te laten wennen. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Ja, ik heb de advertentie net gelezen, wat een arm beestje! Ik hoop dat ze iemand vindt die echt opgewassen is tegen wat dit ras vraagt en die haar weer zin in het leven kan geven. Als ik zeg dat ik tegen kruisingen van 'pittige' rassen ben, dan is dat omdat het zonder de juiste begeleiding gewoon gedoemd is te mislukken! Terwijl beide rassen apart al zo specifiek zijn...
"Niet dominant naar andere honden", oké, maar ze is nog niet volwassen en dan kan alles nog veranderen.
En ja, als het alleen maar om een omheining gaat, dan zijn daar echt wel oplossingen voor!
Echt sneu voor haar! 😈
Wat een mooierds!! Wat een mix!! Ben heel benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen! 👌