Wat voor karakter hebben pups van een kruising husky x Tsjecho-Slowaakse wolfhond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Zoals Tania28700 al heel terecht opmerkte, moet je dit soort kruisingen echt afraden, zeker bij deze rassen die er al om bekendstaan niet de makkelijkste te zijn.
Zanderic komt niet meer op het forum, ik hoop dat de eerste euforie niet heeft plaatsgemaakt voor een teleurstelling..
Oké, deze kruising is er nu eenmaal, ik wens het baasje het allerbeste (we willen trouwens een update!), maar jeetje, dit soort mixjes moet je niet herhalen! Er zijn al genoeg honden van deze rassen die een baasje zoeken dat echt bij ze past, dus geen experimentele dekkingen meer! Wie is er uiteindelijk de dupe? De hond, die er zelf niet om gevraagd heeft...
Helemaal met je eens Tania
Gezien de karakterproblemen van deze honden zullen de asielen binnenkort wel overstromen
Fijn weekend 👋
Eens, vaak hebben mensen geen enkel idee van het gedrag dat ze kunnen vertonen of ze adopteren ze puur om hun uiterlijk.
Er zijn al veel te veel dumpingen. Fijn weekend!
Misschien zijn het uiterlijk prachtige kleintjes... maar ik heb een broertje dood aan dit soort explosieve kruisingen. Je weet nooit hoe ze als volwassen hond uitpakken, dus laten we ophouden met dat zomaar wat aanrotzooien!
Oké, deze kruising is er nu eenmaal en ik wens het baasje het allerbeste (we horen trouwens graag hoe het gaat!), maar jemig, we moeten dit soort mixjes niet herhalen! Er zijn al genoeg honden van deze rassen die een baasje zoeken dat echt aan hun verwachtingen voldoet, dus geen experimentele dekkingen meer! Wie is er uiteindelijk de dupe? De hond, die er zelf ook niet om gevraagd heeft...
Hoi!
Ik heb een teefje, een kruising tussen een husky/malamute en een windhond, en ze is echt geweldig. Tot haar vierde was ze behoorlijk lastig in de omgang, maar ze is echt uniek. Inmiddels is ze 7 jaar en ze is een dominant type. Ze heeft veel ruimte nodig en ontsnapt regelmatig, maar ze komt altijd weer terug; als dat niet zo is, dan weet je dat er iets aan de hand is. Ze is super trouw, heel slim en een enorme jager – alles is bij haar extreem. Met een Tsjechoslowaakse wolfhond kom je trouwens nog dichter bij de wilde kant. Let wel op, er zijn verschillende soorten husky's en de Siberische is echt niet de felste. Je zult vast prachtige pups krijgen. Veel succes!
Wat een plaatjes, die twee schatjes.. Hoe hebben ze zich ontwikkeld? Zijn ze nu 1 jaar oud? .. Mijn zus heeft een kruising tussen een Tsjechoslowaakse wolfhond en een Saarlooswolfhond.. Dat is ook een hele uitdaging.. en er is geen beginnen aan om die echt op te voeden... Hoe gaat het met deze kruising?
hoi, wat zijn ze mooi, die twee lieverds
Jaybanou, je kunt van tevoren niet weten wat voor karakter zo'n explosieve kruising krijgt. Het zijn allebei al honden met een sterk karakter, dus... een verrassing waar ik me niet aan zou wagen!