Wit bultje bij de mondhoek

Lucatri
Lucatri Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Ik kom even bij jullie in de lucht omdat ik benieuwd ben naar jullie mening. Sinds gisteren heeft mijn puppy een wit bultje bij zijn mondhoek. Het lijkt geen pijn te doen als ik eraan zit, maar omdat hij niet goed stil kan zitten wanneer ik probeer te kijken, weet ik niet zeker of hij het vervelend vindt dat ik het bultje aanraak of dat hij het gewoon niet fijn vindt om vastgehouden te worden.

Foto van het bultje in kwestie:

Wit bultje bij de mondhoek

Ik denk niet dat het iets ernstigs is, maar ik hoor toch graag wat jullie denken. Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • Lahjouji
    Lahjouji Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

check even of er geen gebitsontsteking is 😐 ....

Vertaald Frans
    A
    Aydenthestaffy Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het is vast puppy-acné, mijn puppy heeft dat ook gehad! Met wat antibacteriële gel voor honden is het zo weer weg!

Vertaald Frans
    Lucatri
    Lucatri Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, bedankt voor je reactie.

Ter info: ik heb vandaag even wat beter kunnen kijken omdat mijn pup wat rustiger was. Hij liet me hem uitgebreid onderzoeken. Het bultje zat onder een heel klein wit 'korstje'. Dat heb ik weggehaald en toen ik er wat aan zat, zag ik dat het bultje zacht is en geen pijn doet. Als je er een beetje op drukt, wordt het rood. Ik heb het ontsmet en voorlopig blijf ik eraf. Ik kijk het een paar dagen aan en als het nodig is, ga ik even naar de dierenarts.

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Het is lastig om vanaf een foto te zeggen wat het precies is. Je kunt het even 2 of 3 dagen aankijken om te zien of het vanzelf wegtrekt. Als het niet minder wordt of als je je er te veel zorgen over maakt, aarzel dan niet om een afspraak te maken bij je dierenarts voor medisch advies!

Nog een fijne dag gewenst,

Mélanie - Student diergeneeskunde aan de École Nationale Vétérinaire d'Alfort (EnvA), Projectmanager voor ProVéto Junior Conseil, de Junior-Conseil van EnvA http://proveto.net/

Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!