Wanneer is een Staffie uitgegroeid?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Heb je zijn stamboompapieren? Hoe dan ook, of het nu een kruising is of niet, hij is echt heel mooi. Maar de volgende keer, als je er zeker van wilt zijn dat je een echte rashond hebt, moet je even naar de stamboomnummers van beide ouders vragen en vervolgens de Raad van Beheer bellen om te checken of ze wel echt geregistreerd staan.
De juiste moeder

Ja, deze lijkt er inderdaad al meer op

Ja, deze lijkt er inderdaad al meer op
Op je tweede foto, ja, daar zou ik ook zeggen een Staffie.
De oren lijken gevouwen in een rozenvorm, de ogen en de bouw zijn oké.
Maar op de eerste foto, die zwarte pup, heb je de ouders gezien toen je hem kocht?
Nee sorry, maar dit is de beste foto die ik van hem heb. Is dit een Staffie?

Heb je nog meer foto's van je hond? Want helaas lijkt je hond geen raszuivere staffie te zijn :-(
Hoi,
Het klopt inderdaad dat hij niet echt op een staffie lijkt. Het zijn waarschijnlijk die hangoren die dat gevoel geven. En hij heeft een lange snuit.
Trouwens, 6 maanden is nog hartstikke jong, je hond is nog lang niet uitgegroeid. Hij gaat nog wel wat groeien, maar hij zal vooral nog een stuk breder worden.
Hier is een foto van mijn staffie met 6 maanden

En nu met 18 maanden

Het is geen rashond! Kijk maar eens op internet naar een staffie.
Nou, kun je de Raad van Beheer eigenlijk voor de gek houden en hoe kun je zien of het een echte rashond is?