Wanneer is een Staffie uitgegroeid?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Mijn hond is nu 6 maanden oud en hij is 35 cm hoog. Is dat een goede maat of niet? Ook ziet zijn kop er nogal smal uit, is dat normaal? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

39 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

La mère juste

Heb je zijn stamboompapieren? Hoe dan ook, of het nu een kruising is of niet, hij is echt heel mooi. Maar de volgende keer, als je er zeker van wilt zijn dat je een echte rashond hebt, moet je even naar de stamboomnummers van beide ouders vragen en vervolgens de Raad van Beheer bellen om te checken of ze wel echt geregistreerd staan.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nee sorry, maar dit is de beste foto die ik van hem heb. Is dit een Staffie?

Ja, deze lijkt er inderdaad al meer op

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, deze lijkt er inderdaad al meer op

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Op je tweede foto, ja, daar zou ik ook zeggen een Staffie.

De oren lijken gevouwen in een rozenvorm, de ogen en de bouw zijn oké.

Maar op de eerste foto, die zwarte pup, heb je de ouders gezien toen je hem kocht?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Heb je nog meer foto's van je hond? Want helaas lijkt je hond geen raszuivere staffie te zijn :-(

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

Het klopt inderdaad dat hij niet echt op een staffie lijkt. Het zijn waarschijnlijk die hangoren die dat gevoel geven. En hij heeft een lange snuit.

Trouwens, 6 maanden is nog hartstikke jong, je hond is nog lang niet uitgegroeid. Hij gaat nog wel wat groeien, maar hij zal vooral nog een stuk breder worden.

Hier is een foto van mijn staffie met 6 maanden

En nu met 18 maanden

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Het is geen rashond! Kijk maar eens op internet naar een staffie.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, kun je de Raad van Beheer eigenlijk voor de gek houden en hoe kun je zien of het een echte rashond is?

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 39

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!