Wanneer is een Staffie uitgegroeid?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Mijn hond is nu 6 maanden oud en hij is 35 cm hoog. Is dat een goede maat of niet? Ook ziet zijn kop er nogal smal uit, is dat normaal? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

39 antwoorden
Sorteren op:
  • B
    Barbara999 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Ik heb een Staff van 5 maanden oud en ik vroeg me af tot welke leeftijd hij ongeveer doorgroeit?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Barbara

Vertaald Frans
    W
    William 94 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dit is mijn Staffie met stamboom van 7 maanden...

Vertaald Frans
    W
    William 94 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Hoi allemaal! Mijn katje Pixel voelt zich sinds vanochtend niet helemaal lekker. Hij is ongeveer 10 maanden oud en weegt 4 kg. Hij weigert zijn Royal Canin Kitten brokjes te eten en hij heeft al twee keer overgegeven. Normaal is hij heel levendig, maar nu ligt hij alleen maar lusteloos in zijn mandje. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Moet ik me zorgen maken of kan ik beter wachten tot morgen om te zien of het overgaat? Alvast bedankt voor jullie advies! @ChatonLover
    Vertaald Frans
    F
    Flouzette Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hij lijkt inderdaad niet op een staffie. Dit is mijn staffie van 8 maanden oud

Vertaald Frans
    T
    Theo3110 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Die van mij op de foto was hier 20 dagen voordat hij 6 maanden werd, en dat terwijl het toch echt een staffie is

Vertaald Frans
    Jepeto
    Jepeto Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik maak me een beetje zorgen. Mijn hondje is 6 maanden oud, 39 cm groot en weegt 14,5 kg. Is ze te rond? Ik ben al minder puppybrokken gaan geven, maar dat helpt niet echt... Wat kan ik doen?

Vertaald Frans
    Jepeto
    Jepeto Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik maak me een beetje zorgen. Mijn hondje is 6 maanden oud, ze is 39 cm hoog en weegt 14,5 kg. Is ze te dik? Ik ben al minder puppybrokken gaan geven, maar dat verandert niet echt veel... wat kan ik doen?

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 39

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!