Staffie in de winter: wel of geen jas?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Wat weten jullie eigenlijk van honden? En wat doen jullie voor daklozen! Jeetje, het is ook echt weer zo’n avond!
Mensen vergeten soms dat het honden zijn!! Geef die winterjas aan een dakloze die doodvriest!!
Pfff!
Hetzelfde voor Newton. Regenjas met voering.

ja, dat is precies zoals bij ons: als de hond stilstaat of langzaam loopt, is het foute boel en vat hij zo kou
Wat een schatje, echt zo'n stoere, vierkante kop! Het zal vast niet elke dag even makkelijk zijn om hem op te voeden, maar hij heeft echt karakter en een eigen persoonlijkheid, daar hou ik wel van. Ik moet voor volgende winter een nieuwe jas kopen voor mijn Jack, want ze barst inmiddels bijna uit die van nu. Normaal heeft ze het niet snel koud, maar met die ijskoude, winderige dagen die we drie dagen lang hadden in het bos bij Parijs, ging het niet zo lekker. Ze heeft geen ondervacht, haar borst en buik zitten vlak boven de grond en ze rent niet echt; ze is liever aan het snuffelen en speuren. Dus na een uurtje kreeg ze het toch wel een beetje koud.
Mijn moeder heeft er al 14 jaar eentje en eigenlijk nooit problemen gehad, behalve nu hij wat ouder wordt.
Hij hoort wat slechter en wordt een beetje prikkelbaar 😁

Deze is best oké, ik weet niet of ze de juiste maat voor jouw hond hebben, maar hij is leuk. Let wel goed op de maat: als hij net als die van mij gespierd is met een brede borstkas, dan is de lengte misschien goed, maar zit het bij de nek te strak (of juist andersom). https://www.amazon.nl/gp/product/B00L46CPV6/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&th=1
Ter illustratie: bij de nek zit het maar net, en hij is pas 9 maanden oud.

Hij is echt super schattig en het ziet er totaal niet gek uit 🙂
Klopt, hij heeft drie weken geleden een luchtpijpontsteking gehad en het kostte bijna niks.