Neusje met twee maanden nog een beetje roze, wordt dit nog zwart?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, ik ben het met je eens, ze is echt prachtig haha, en ze heeft een geweldig karakter
Wat een knapperd!
Beide ouders hebben een zwarte neus en er zit alleen maar zwart in de genen. Mijn dierenarts vertelde me dat ze er voor 98% zeker van is dat het nog zwart gaat worden, bedankt voor je reactie!
Hoi,
Volgens de rasstandaard van de staffie moet de neus inderdaad zwart zijn en niet roze gevlekt.
Op de foto's is goed te zien dat de pigmentatie van zijn neus in ontwikkeling is en dat deze na verloop van tijd zwarter wordt. Je hond is nog een puppy, dus de pigmentatie zal waarschijnlijk nog wel even doorgaan. Welke kleur hebben de neuzen van de ouders? Dat kan je een aanwijzing geven over de uiteindelijke kleur van de neus van jouw hond. Ik denk dus dat je gewoon even moet afwachten hoe de kleur zich ontwikkelt; dit proces duurt bij de ene hond wat langer dan bij de andere.
Een verkleurde neus kan een teken zijn van een aandoening (zoals albinisme of een 'wisselneus' – een roze neus bij minder daglicht).
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen,
Anais
6 reacties van 6
- +22950294524 onmiddellijke en effectieve liefdesterugkeer binnen 24 uur
- +22950294524 ritueel voor snelle liefdesbetovering