Mijn hond heeft de kop van een plastic speeltje opgegeten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond.

Ik zit met een probleempje. Mijn hond heeft twee dagen geleden de kop van een speeltje (een plastic tijger) kapotgekauwd en daarna doorgeslikt. Ik heb zijn ontlasting in de gaten gehouden om te kijken of het eruit kwam, maar niets! Hij poept gewoon normaal, heeft goede trek en is erg speels. Vanavond heeft hij echter stukjes van het speeltje uitgebraakt. Wat moet ik doen? Ik ben van plan om morgen de dierenarts te bellen, maar in de tussentijd wilde ik weten of het een goed teken is dat hij dat plastic heeft uitgevomiteerd, of moet ik nu meteen bellen?

Ik maak me echt zorgen en kan er moeilijk van slapen.

Bedankt.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Hier ook! Die van mij heeft net een plastic bot opgegeten! Ik geef hem nu even helemaal niets meer te eten totdat hij het heeft uitgepoept, anders kan het verstoppingen veroorzaken en kunnen zijn darmen het begeven! Ben echt totaal in paniek :( Ik ga een laxeermiddel halen om hem te helpen met poepen, zodat het hopelijk minder pijn doet. Klaar met die speeltjes, basta. Hij zat gewoon naast me en slikte het in twee seconden door... Ik heb hierdoor al eens een hondje verloren, dat gaat me niet nog een keer gebeuren! Echt niet!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi! Ik heb precies hetzelfde probleem met een van mijn katten; ze heeft het touwtje opgegeten dat aan het uiteinde van een droge worst zit. Bij mij heeft ze alleen maar wat gal gespuugd... en tot nu toe heb ik ook nog niks in haar ontlasting gevonden.

Ik heb vandaag de dierenarts gebeld en die zei dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ze niet opnieuw gaat overgeven. Ik moet nu gewoon even afwachten of het in haar ontlasting terechtkomt.

Zelf denk ik dat ik morgen weer even bel als ik morgen nog steeds niks in haar ontlasting heb gevonden.

Houd in ieder geval goed in de gaten of je hond goed blijft eten en vooral of hij goed drinkt!

Ik heb haar wat natvoer gegeven voor het eten en zodat ze meteen wat extra vocht binnenkrijgt.

Ik hoop dat alles goed komt met je viervoeter.

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer