Mijn hond heeft de kop van een plastic speeltje opgegeten
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hier ook! Die van mij heeft net een plastic bot opgegeten! Ik geef hem nu even helemaal niets meer te eten totdat hij het heeft uitgepoept, anders kan het verstoppingen veroorzaken en kunnen zijn darmen het begeven! Ben echt totaal in paniek :( Ik ga een laxeermiddel halen om hem te helpen met poepen, zodat het hopelijk minder pijn doet. Klaar met die speeltjes, basta. Hij zat gewoon naast me en slikte het in twee seconden door... Ik heb hierdoor al eens een hondje verloren, dat gaat me niet nog een keer gebeuren! Echt niet!
Hoi! Ik heb precies hetzelfde probleem met een van mijn katten; ze heeft het touwtje opgegeten dat aan het uiteinde van een droge worst zit. Bij mij heeft ze alleen maar wat gal gespuugd... en tot nu toe heb ik ook nog niks in haar ontlasting gevonden.
Ik heb vandaag de dierenarts gebeld en die zei dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ze niet opnieuw gaat overgeven. Ik moet nu gewoon even afwachten of het in haar ontlasting terechtkomt.
Zelf denk ik dat ik morgen weer even bel als ik morgen nog steeds niks in haar ontlasting heb gevonden.
Houd in ieder geval goed in de gaten of je hond goed blijft eten en vooral of hij goed drinkt!
Ik heb haar wat natvoer gegeven voor het eten en zodat ze meteen wat extra vocht binnenkrijgt.
Ik hoop dat alles goed komt met je viervoeter.
2 reacties van 2