Is bamboe giftig?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké dan, nou bedankt, nu weet ik het tenminste :) ik verzin er wel wat anders op ^^
Het is niet giftig, want er worden ook kommen en borden van gemaakt.
Maar het is inderdaad wel scherp. Zelfs aan apen geven we de stengels alleen als ze groen en buigzaam zijn, om geen risico te lopen op inwendige verwondingen.
Bamboe op zich is niet giftig, maar geef het echt nooit! Het is alsof je ze scheermesjes geeft! Snel de prullenbak in!
Hoi!
Ik weet niet hoe dat bij honden zit, maar als mens kan ik me nog een nare ervaring met gedroogde bamboe herinneren.. toen ik klein was brak ik er eentje doormidden en ik weet nog goed dat ik mijn vingers flink openhaalde aan de scherpe randen..
Sindsdien heb ik het nooit meer geprobeerd, dus ik weet niet of ik gewoon pech had of dat droge bamboe echt zo scherp is.
Ik hoop dat anderen je hier wat beter bij kunnen helpen!
5 reacties van 5
- Snel ritueel voor liefdesbetovering. Tel +229 50 85 06 44
- Ritueel voor de onmiddellijke terugkeer van je geliefde. Tel +229 50 85 06 44