Hoe lang wandelen met een staffie?

N
Niles85 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, ik heb een staffie van 6 maanden en ik wilde graag weten hoe lang je gemiddeld met een staffie moet wandelen? Ik werk van 8:00 tot 17:00 en voorlopig komt mijn moeder aan het begin van de middag langs om hem 30 minuutjes tot een uur uit te laten. 's Ochtends voordat ik naar mijn werk ga, laat ik hem 5-10 minuten uit om zijn behoefte te doen, want ik woon in een appartement. En één keer per week (tussen maandag en vrijdag) gaat hij naar het bos of het strand om een uurtje lekker uit te razen. Vinden jullie dit genoeg? Hebben jullie nog tips? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik vind het eigenlijk niet genoeg. Maar goed, hij is nu nog jong, dus als hij niet te nerveus lijkt en niet overprikkeld raakt is het voor nu prima. Je moet het alleen wel stap voor stap gaan uitbouwen. Een volwassen Staffie heeft uiteindelijk toch wel zo'n 2,5 uur aan wandelingen per dag nodig.

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!