Groei Staffie op 6 maanden
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
heb je een foto van de hond?
Ik ben overgestapt op de brokken van Nutrivet Inne Dog, de "Balanced" variant. Ze is nu 18 maanden, weegt 16,5 kg en je ziet haar ribben ook zitten.
Is het normaal dat je de ribben een beetje ziet?
Hoi
Ik heb een kleine staffie van 7 maanden
Ik heb hem twee dagen geleden gewogen en hij weegt 13,5 kg
Maar als ik naar hem kijk, zie je zijn ribben echt heel erg goed zitten
Ik geef hem nu Purina Pro Plan Puppy
Ik zou hem graag willen overzetten op het merk brokjes dat ik hier op de foto heb bijgevoegd
Kent iemand dit merk?
Is het normaal dat je de ribben van mijn lieverd zo goed ziet?

Wauw! De verandering is echt spectaculair!
Ga zo door en schroom niet om weer bij ons aan te kloppen als je ergens mee zit👍
Ja, de overstap is goed gegaan. Ik heb in het begin gemengd. Ontlasting is top....
Ze krijgt haar figuur weer terug en de achterkant bij de dijen komt nu mooier uit
Dat ziet er allemaal super uit! Ze is echt prachtig. Verdraagt ze haar nieuwe brokjes goed? Wat fijn dat je nog even langskomt om dit goede nieuws met ons te delen.
Hoi
na 15 dagen is dit het resultaat, ze is nu stabiel op 14,6 kg met 6,5 maand.

Dit is veel beter dan RC! Zorg voor een geleidelijke overgang naar dit nieuwe dieet. Laat over een maandje weer wat van je horen, ze zou dan echt wel wat afgevallen moeten zijn! En geef niet toe tussen de maaltijden door! Succes! 😁
Ik heb net... als tussenoplossing Canagan gekocht, de enige graanvrije met 60% vlees die ik kon vinden.
Het kost een rib uit m'n lijf, maar goed, ik was vanochtend op de hondenschool en daar zeiden ze dat m'n hondje wel een klein varkentje leek...