Groei Staffie op 6 maanden

Jepeto
Jepeto Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik maak me een beetje zorgen omdat mijn teefje, een kleine Staffie van 6 maanden, al 39 cm groot is en al 14,5 kg weegt.

Sinds ze een pup is krijgt ze 300 gram Royal Canin Junior, die ik bij de dierenarts koop omdat ze andere brokken niet goed kon verteren.

Vanwege haar gewichtstoename had ik het verlaagd naar 230 gram, maar daardoor gaat ze uit de andere voerbakken snaaien... ze heeft echt honger.

Ik heb haar nu weer op 300 gram gezet (2 keer 150 gram) met een mix van volwassen en junior brokken (90% junior - 10% volwassen).

Is ze te dik? Ik heb wat foto's van bovenaf geplaatst...

Wat moet ik doen? Bedankt voor je hulp!

Hier is ze op de foto:

Groei Staffie op 6 maanden

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

24 antwoorden
Sorteren op:
  • B
    Bibiauré66 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb zijn dagelijkse portie brokjes verhoogd naar 260 gram

Ik laat hem elke dag minstens een uur uit en ik ga hem binnenkort ook meenemen voor een paar rondjes hardlopen

Bedankt voor jullie reacties

Vertaald Frans
    Jepeto
    Rapporteren

Volgens mij is hij niet te mager. Het schijnt dat er 4 varianten van de staffie zijn. Sommige zijn wat gedrongener en andere wat slanker.

Vertaald Frans
    Jepeto
    Rapporteren

Ik vind hem niet te mager hoor. Het schijnt dat er 4 verschillende types staffies zijn. De ene wat gedrongener en de andere weer wat slanker.

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 24

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer