[Tips] Ideeën om de komst van je nieuwe maatje aan te kondigen?

Kapuchon
Kapuchon Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik kom vandaag even bij jullie aankloppen om te vragen of jullie originele ideeën hebben om de komst van een nieuw klein maatje aan een groepje hechte vrienden aan te kondigen? Het wordt hoogstwaarschijnlijk een kleine Shiba.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Emma1975
    Emma1975 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Maar verder vond ik het idee van Eulalie echt leuk.

Ik had zelf gewoon een kleine challenge voor naamsuggesties opgezet (het was het jaar van de O... voor een mannetje hadden we het knap lastig). Nou, uiteindelijk pakte dat heel interactief uit (en het was best grappig, we kregen natuurlijk de nodige maffe suggesties). En de vriend die de naam heeft bedacht die we uiteindelijk hebben gekozen, noemen we nu de 'Peetvader'.

Vertaald Frans
    Emma1975
    Emma1975 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

... sorry, ik moest echt meteen aan deze video denken!

https://www.youtube.com/watch?v=vg8RY_bLZYs

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

http://vetopsy.fr/chien/ethogramme-chien/reproduction-chien/images/echographie-gestation-chienne-2.gif

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Let op, voor mijn idee heb je de hulp van je familie nodig!

Je stuurt een echofoto van een puppy-embryo met een tekstje als "binnenkort zijn we met z'n drieën".

Succes gegarandeerd, daarna mag je het zelf weer zien op te lossen 😂

Vertaald Frans
    Kapuchon
    Rapporteren

Gewoon een foto of video van jezelf met de pup en die dan naar je vrienden en familie sturen 😉 Zo heb ik het ook gedaan en onlangs stuurde een vriendin me nog een foto van haar eigen labrador-pup... Het is een leuke en simpele manier om het te laten weten. Veel plezier met de adoptie (kies wel een goede fokker uit 👍)

Hoi, bedankt voor de tip!

Ik ben momenteel volop op zoek naar een goede, betrouwbare fokker!

Vertaald Frans
    A
    Adb têtes de cailloux Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een foto of filmpje van jezelf en die sturen naar je vrienden en familie 😉 Ik heb het zelf ook zo gedaan en laatst stuurde een vriendin me nog een foto van haar labrador-pup... Het is een leuke en simpele manier om het aan te kondigen.

Veel plezier met de adoptie (kies wel een goede fokker uit 👍)

Vertaald Frans
    Kapuchon
    Rapporteren

Op je smartphone zet je een foto van de pup en die stuur je naar je vrienden met de tekst: Ik stel me even voor, ik heet "X" en binnenkort kom ik op jullie tapijt plassen, aan jullie broekspijpen knabbelen en jullie schoenen slopen... zoiets in die geest. En dan kun je er nog bij zetten: "maar ik geef jullie een heleboel likjes om het weer goed te maken."

Dat is echt een goed idee!

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 12

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!