Reu en druppels uit zijn geslachtsdeel

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Onze hond maakt sinds een tijdje werkelijk alles vies!

Even uitleggen... Hij verliest af en toe druppels uit zijn geslachtsdeel. Soms is het dik en geel, dan weer wat wateriger geel en soms is het gewoon doorzichtig.

Het begint behoorlijk vermoeiend te worden! Het zit overal en ik hoef je vast niet te vertellen hoe lastig die vlekken weg te krijgen zijn... Weten jullie waar dit vandaan kan komen? Hij voelt zich verder prima, plast normaal en eet en drinkt goed. Sommige mensen zeggen dat het normaal is... maar hij heeft dit nog nooit eerder gehad. We gaan waarschijnlijk wel even langs de dierenarts, maar ik was benieuwd of jullie hier misschien ervaring mee hebben.

Alvast bedankt ;)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie, echt heel fijn. Nou, op sommige momenten lijkt het wel op pus :/ toch lijkt hij er geen pijn of last van te hebben. Gisteren was hij bijvoorbeeld helemaal blij toen we thuiskwamen. Hij ging zitten en ik zag dat zijn piemel een beetje naar buiten kwam, en toen hij opstond, floep, trok alles weer naar binnen en vielen er drie doorzichtige druppels... Blijkbaar is de substantie nooit hetzelfde... Vreemd ^^ hij is 3,5 jaar oud

Vertaald Frans
    J
    Jespere Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je hond lijkt een voorhuidontsteking te hebben. Dat komt best vaak voor. Het zou dus balanoposthitis kunnen zijn. Even naar de dierenarts gaan.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, bij mijn kleine Milou gebeurt dit ook wel eens, het is eigenlijk gewoon urine... Ik sta er bij mijn Milou verder niet echt bij stil, maar ik heb nog nooit zo'n consistentie gezien (dik en geel).

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!