Reu en druppels uit zijn geslachtsdeel
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt voor je reactie, echt heel fijn. Nou, op sommige momenten lijkt het wel op pus :/ toch lijkt hij er geen pijn of last van te hebben. Gisteren was hij bijvoorbeeld helemaal blij toen we thuiskwamen. Hij ging zitten en ik zag dat zijn piemel een beetje naar buiten kwam, en toen hij opstond, floep, trok alles weer naar binnen en vielen er drie doorzichtige druppels... Blijkbaar is de substantie nooit hetzelfde... Vreemd ^^ hij is 3,5 jaar oud
Je hond lijkt een voorhuidontsteking te hebben. Dat komt best vaak voor. Het zou dus balanoposthitis kunnen zijn. Even naar de dierenarts gaan.
Hoi, bij mijn kleine Milou gebeurt dit ook wel eens, het is eigenlijk gewoon urine... Ik sta er bij mijn Milou verder niet echt bij stil, maar ik heb nog nooit zo'n consistentie gezien (dik en geel).
13 reacties van 13
- Snel ritueel voor liefdesbetovering. Tel +229 50 85 06 44
- Ritueel voor de onmiddellijke terugkeer van je geliefde. Tel +229 50 85 06 44