Reu en druppels uit zijn geslachtsdeel
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het maakt vlekken op het tapijt die heel lastig te verwijderen zijn.
Hij is 8 maanden oud.
Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het geeft vlekken die echt lastig uit een tapijt te krijgen zijn.
Hij is 8 maanden oud.
Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het geeft vlekken op het tapijt die echt lastig te verwijderen zijn.
Hij is 8 maanden oud.
Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het geeft vlekken die echt lastig uit een tapijt te krijgen zijn.
Hij is 8 maanden oud.
Hoi allemaal.
Hetzelfde geldt voor mijn 2 boxers.
Ik maak me niet meer druk. Ze likken aan hun piemeltje nadat ze natvoer hebben gegeten of op een bot hebben geknaagd dat ergens heeft liggen slingeren. Kortom, het zal daar binnen wel een enorme bacteriële bende zijn... Maar ja, dat is de natuur. Als je honden zich gewoon gedragen als gezonde honden, dan kunnen ze daar prima mee leven.
In het beste geval geef ik wat homeopathie, houd ik het in de gaten en.... maak ik de boel schoon.
Hoi, ik heb een boxer-reu en hij heeft dit eigenlijk al van kleins af aan. Het is dik en geel. Toen ik het aan de dierenarts vroeg toen hij 3 maanden oud was, zei die dat het niks ernstigs was, een soort pus, en dat hij dit zijn hele leven zou houden. En inderdaad, inmiddels is hij 3 jaar en hij heeft het nog steeds!
Oké, dat ga ik doen, bedankt :)
Even deppen met een gaasje op de ***** en de opening van de voorhuid. Daarna kun je het beste even langs de dierenarts gaan voor een antibioticakuur.
Ik wil in afwachting van de afspraak de plek alvast schoonmaken. Ik heb gelezen dat je hiervoor Betadine kunt gebruiken... Weten jullie hoe?
Ah oké, ik begrijp het. Nee, bij mij is het gewoon een natte plek urine, niet echt een druppel. In dat geval raad ik je toch aan om even naar de dierenarts te gaan, want dat lijkt me wel vreemd...
- Snel ritueel voor liefdesbetovering. Tel +229 50 85 06 44
- Ritueel voor de onmiddellijke terugkeer van je geliefde. Tel +229 50 85 06 44