Reu en druppels uit zijn geslachtsdeel

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Onze hond maakt sinds een tijdje werkelijk alles vies!

Even uitleggen... Hij verliest af en toe druppels uit zijn geslachtsdeel. Soms is het dik en geel, dan weer wat wateriger geel en soms is het gewoon doorzichtig.

Het begint behoorlijk vermoeiend te worden! Het zit overal en ik hoef je vast niet te vertellen hoe lastig die vlekken weg te krijgen zijn... Weten jullie waar dit vandaan kan komen? Hij voelt zich verder prima, plast normaal en eet en drinkt goed. Sommige mensen zeggen dat het normaal is... maar hij heeft dit nog nooit eerder gehad. We gaan waarschijnlijk wel even langs de dierenarts, maar ik was benieuwd of jullie hier misschien ervaring mee hebben.

Alvast bedankt ;)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Fruncillo
    Fruncillo Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het maakt vlekken op het tapijt die heel lastig te verwijderen zijn.

Hij is 8 maanden oud.

Vertaald Frans
    Fruncillo
    Rapporteren

Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het geeft vlekken die echt lastig uit een tapijt te krijgen zijn.

Hij is 8 maanden oud.

Vertaald Frans
    Fruncillo
    Rapporteren

Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het geeft vlekken op het tapijt die echt lastig te verwijderen zijn.

Hij is 8 maanden oud.

Vertaald Frans
    Fruncillo
    Rapporteren

Hoi, ik heb een grote windhond van 72 cm en hij heeft hetzelfde probleem. Het is best wel vervelend, want het geeft vlekken die echt lastig uit een tapijt te krijgen zijn.

Hij is 8 maanden oud.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi allemaal.

Hetzelfde geldt voor mijn 2 boxers.

Ik maak me niet meer druk. Ze likken aan hun piemeltje nadat ze natvoer hebben gegeten of op een bot hebben geknaagd dat ergens heeft liggen slingeren. Kortom, het zal daar binnen wel een enorme bacteriële bende zijn... Maar ja, dat is de natuur. Als je honden zich gewoon gedragen als gezonde honden, dan kunnen ze daar prima mee leven.

In het beste geval geef ik wat homeopathie, houd ik het in de gaten en.... maak ik de boel schoon.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, ik heb een boxer-reu en hij heeft dit eigenlijk al van kleins af aan. Het is dik en geel. Toen ik het aan de dierenarts vroeg toen hij 3 maanden oud was, zei die dat het niks ernstigs was, een soort pus, en dat hij dit zijn hele leven zou houden. En inderdaad, inmiddels is hij 3 jaar en hij heeft het nog steeds!

Vertaald Frans
    J
    Jespere Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Even deppen met een gaasje op de ***** en de opening van de voorhuid. Daarna kun je het beste even langs de dierenarts gaan voor een antibioticakuur.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik wil in afwachting van de afspraak de plek alvast schoonmaken. Ik heb gelezen dat je hiervoor Betadine kunt gebruiken... Weten jullie hoe?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah oké, ik begrijp het. Nee, bij mij is het gewoon een natte plek urine, niet echt een druppel. In dat geval raad ik je toch aan om even naar de dierenarts te gaan, want dat lijkt me wel vreemd...

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 13

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!