Mijn reutje wordt constant door andere honden besprongen

Mushroom
Mushroom Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal

Ik heb echt jullie mening nodig. Mijn puppy van inmiddels 6 maanden oud wordt constant door andere honden besprongen. En dat terwijl het gewoon een mannetje is. Ik denk niet dat het dominantie is, want het is echt bizar: honden ruiken hem al van verre en rennen meteen op hem af. We kunnen niet meer naar het park gaan, want het is een hel. Wel 4 of 5 honden tegelijk proberen op hem te rijden en ze zijn echt nergens anders meer mee bezig, zelfs hun baasjes krijgen ze niet meer tot rede...

Doordeweeks brengt een klein teefje de dag met hem door, dus ik dacht: misschien brengt zij haar vrouwelijke hormonen op hem over. Wat denken jullie??

Bedankt voor de hulp, ik weet echt niet meer zo goed wat ik moet doen.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

14 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hij ruikt waarschijnlijk gewoon heel aantrekkelijk voor andere honden, dat is verder niet zo erg hoor. Heb je hem laten castreren?

Vertaald Frans
    Célineo
    Célineo Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Gelukkig maar :) Dat is al een hele geruststelling.

Vertaald Frans
    Mushroom
    Mushroom Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hij is 2 weken geleden bij de dierenarts geweest en alles is helemaal prima. Hij heeft trouwens echt energie voor tien! Maar bedankt, het is alsnog interessant.

Vertaald Frans
    Célineo
    Célineo Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Ik zeg dit als voormalig rattenbaasje: het zou goed zijn om even een check-up bij de dierenarts te laten doen om zijn gezondheid te controleren. Dit is niet iets wat ik bij honden heb gezien, maar ik heb ook nog geen situatie meegemaakt waarin dit had kunnen gebeuren. Bij ratten zag ik echter dat ze systematisch gingen rijden bij gezondheidsproblemen of bij beestjes die aan het einde van hun leven waren. Ik noem het toch maar even, want... je weet maar nooit 😉

Vertaald Frans
  • 14 reacties van 14

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!