Leeftijdsrecord
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn Berner sennenhond is 13 jaar en doet het nog supergoed. Af en toe heeft hij wat vermoeidheidsmomentjes, maar hij voelt zich prima en speelt nog als een puppy.
Mijn Berner sennenhond is 13 jaar en doet het nog supergoed. Af en toe heeft hij wat vermoeidheidsmomentjes, maar hij voelt zich prima en speelt nog als een puppy.
Mijn Newfoundlander is 15 jaar oud, ze is blind en doof. Haar achterhand wil niet helemaal meer mee en ze struikelt af en toe een beetje, maar ze maakt nog steeds zonder problemen wandelingen van 2 uur.
13 jaar is echt een mooie leeftijd, de Newfoundlander van mijn broer is al met 8 jaar overleden aan botkanker 😪
Ik kwam ooit een Berner Sennen van 15,5 jaar tegen.
Hij had bijna geen tanden meer en kon moeilijk lopen, dus zijn baasjes namen hem mee in een karretje zodat hij toch met de rest van de bende mee naar buiten kon 😅
Van 8 tot 10 jaar
Hoe oud worden Newfoundlanders gemiddeld normaal gesproken?
7 reacties van 7