Mijn hond heeft een veldmuis gebeten
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Net als de meeste van die kleine beestjes! Helaas moeten mijn broer en ik elke dag meestal wel een stuk of 2 muizen, bosmuizen, woelmuizen of ratten opruimen die voor ons huis liggen!
Super dat hij nog steeds zo irritant is... Nou ja, dat het vooral heel goed met hem gaat eigenlijk! 😁
Het is wel waar dat kikkers... Dat moet wel apart zijn!
I Love Pet, ja, het belangrijkste is dat het goed met hem gaat. :)
Uiteindelijk is hij een paar minuten nadat Snoopy hem beet, gestorven. :/
Geen paniek, het is niks!
Mijn hond heeft ook al weleens een muis opgegeten...
Voor haar niks bijzonders; ik vond het vooral heel zielig voor de muis!
Maak je geen zorgen, hij maakt het goed en dat is het belangrijkste ^^ en wat is er met de bosmuis gebeurd?
Haha, jullie stellen me gerust dan. :3
Ik denk dat-ie ermee wilde spelen, maar het ging er zo snel vandoor dat-ie waarschijnlijk beledigd was en 'm toen gebeten heeft. x)
In ieder geval hebben jullie gelijk, het gaat goed met hem en hij is nog steeds net zo... irritant. (a)
Persoonlijk heb ik liever dat-ie het bij veldmuisjes houdt in plaats van kikkers... :p
In ieder geval superbedankt. :) Ik moet echt ophouden met zo te stressen, vaak is er niks ernstigs aan de hand. ^^'
Geen idee... ik was echt verbaasd... ik heb het hem nooit meer zien doen. Maar ja, ik sta er natuurlijk niet de hele tijd naast lol
Het is een echte jager op kleine beestjes, moet ik zeggen. Een echte vos lol
Echt kikkers, vindt hij dat lekker? 😁
Lol mijn hond vreet kikkers levend op en rijt muizen, ratten en andere kleine beestjes open... met hem gaat alles prima
Die van mij schrokte ze een paar maanden geleden nog gewoon heel naar binnen (voordat ze op barf overstapte trouwens), en ze maakt het hartstikke goed :D
Ik heb ze niet zelf gevangen, maar ze waren allemaal behoorlijk bang, en die van mij was echt het ergst van allemaal.
In hun eigen wereldje ging het wel, maar in de mensenwereld... was het één en al stress!