Is mijn Maltezer te groot?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, mijn Maltezer weegt 9 kilo en is 35 centimeter hoog. Is dit normaal? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Hoi, mijn vrouw heeft in maart 2010 een Maltezer pup gekocht voor 700 euro in een winkel waar ook een hondenshow was. Volgens hen was het een Maltezer, maar dan zonder officiële stamboom. Inmiddels weegt deze hond 9 kilo en is hij 35 centimeter hoog. Is dit wel normaal? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb net even naar de rasstandaard van de bichon gekeken, hij mag niet hoger zijn dan 30 cm schofthoogte.

Heb je hem al opgemeten?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Helemaal mee eens Cath... hij moet wel een kruising zijn...

Joehoe Potam.... zit je verstopt?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Zo, dat ziet er inderdaad wel groot uit hoor!!! Weet je zeker dat het geen kruising is met een poedel ofzo????

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hij eet te veel soep!!! lol

Ik heb geen verstand van bichons, maar ik zie zijn foto op je profiel en het is waar dat hij groter is dan andere bichons. Is hij een kruising?

Vertaald Frans
  • 15 reacties van 15

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!