Dromen over je overleden hond?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn hondje van 15 jaar is begin augustus 2017 overleden.

Hij was bij me sinds mijn tienerjaren en is doodgegaan toen ik 30 was.

Het is moeilijk om het een plekje te geven, maar vaak gaat het wel goed omdat ik de liefde voor hem vasthoud.

Vaak droom ik over hem, zoals vannacht, en dan word ik wakker met een enorm groot verdriet.

Zou het een teken zijn? Ik klamp me daar aan vast.

Kan iemand me dit uitleggen? Me geruststellen? Me vertellen dat hij nog steeds van me houdt en dat hij het daarboven goed heeft?

Ik mis hem vreselijk, mijn lieve schat.

Bedankt

Dromen over je overleden hond?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

22 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • J
    Jakeza Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Net als mensen die er niet meer zijn, maken onze viervoeters echt deel uit van ons leven en kunnen ze ook weer in je dromen verschijnen. Je zult hem nooit vergeten, maar de tijd zal langzaam zijn werk doen en je verdriet verzachten.

Vertaald Frans
    Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je bent nog niet klaar met rouwen :/ ik weet niet of er een hiernamaals is, maar hij blijft in een hoekje van je hoofd zitten om je af en toe gedag te zeggen ^^

Vertaald Frans
  • 22 reacties van 22

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!