Zwarte vlek op de tong van mijn labrador??

Rafik Meddeb
Rafik meddeb Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Mijn puppy van 6 maanden heeft een zwarte vlek in het midden van zijn tong, maar hij lijkt er totaal geen last van te hebben. Wat zou dit kunnen zijn? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Zwarte vlekjes op de tong zijn bijna altijd onschuldig, zeker op zo'n jonge leeftijd. Het zijn eigenlijk gewoon pigmentvlekjes, net als onze sproeten of moedervlekken. Dit is heel natuurlijk en komt vaak voor bij bepaalde rassen zoals de labrador retriever.

Je hoeft je pas zorgen te maken als de plek hard wordt, groter wordt of als het pijnlijk is wanneer je het aanraakt. Je kunt het voor de zekerheid natuurlijk even aan de dierenarts laten zien bij je volgende bezoek, dan heb je helemaal zekerheid.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes,

Amélie

Vertaald Frans
     Sky
    sky Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, heb je misschien een foto zodat we kunnen zien waar je het precies over hebt?

Heeft hij die vlek altijd al gehad, of is die pas sinds kort verschenen?

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!