koude oren

D
Danat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Mijn teefje van 16 maanden is sinds 3 dagen erg lusteloos en heeft koude oren. Ze drinkt meer dan normaal en ligt de hele dag alleen maar te slapen.

Ze eet haar natvoer nog wel, maar haar brokjes wil ze niet meer.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dan is het misschien toch het beste om even de dierenarts te bellen om te horen wat die ervan vindt? Ook al denk ik dat het heel goed haar loopsheid kan zijn, kan ik je dat natuurlijk niet met zekerheid bevestigen...

Vertaald Frans
    D
    Rapporteren

Ja, ik weet het, ik was zelf ook verbaasd. Ik ben drie maanden geleden verhuisd en waar ik hiervoor woonde kon je elke middag gewoon zonder afspraak terecht, maar hier werken de drie klinieken in de buurt alleen op afspraak.

Het lijkt vandaag gelukkig weer wat beter te gaan met Hurka. Ze drinkt wat minder en heeft weer wat meer zin om met haar maatje Iniwa te spelen. Ze is nog niet helemaal de oude, maar ze is dan ook bijna aan het einde van haar loopsheid. De vorige keer vertoonde ze ook al een beetje dit gedrag, omdat ik haar niet alleen overal naartoe laat gaan waar ze zelf wil.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik denk er hetzelfde over als Kayouwiro: een dierenarts kan, net als elke andere arts, prima het verschil zien tussen een situatie die direct behandeld moet worden en iets wat nog even kan wachten. De dierenarts is de aangewezen persoon om je hier verder mee te helpen. Veel sterkte voor de kleine schat, en hou ons op de hoogte zodra je meer nieuws hebt.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Een dierenarts die ALLEEN op afspraak werkt? Dat is niet echt ideaal... Misschien moet je eens bij een andere gaan kijken...

Als ik jou was, zou ik ze gewoon even bellen om de situatie uit te leggen (en hoe lang het al duurt). Dan kunnen ze je vertellen of je in de tussentijd zelf al iets kunt doen (als het ze onschuldig lijkt), of dat je direct moet langskomen. Zo werkt het bij de mijne in ieder geval wel.

Als ze pas over 10 dagen een plekje voor je hebben, zou ik echt naar een andere gaan.

Vertaald Frans
    D
    Rapporteren

Oké bedankt, het probleem is alleen dat je hier een afspraak moet maken. De vorige keer moest ik 10 dagen wachten.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Je kunt het beste even naar de dierenarts gaan. Minder eetlust en meer drinken kan bij honden op een infectie wijzen, zeker als ze ook nog eens niet lekker in haar vel zit. Het hoeft niet meteen iets ernstigs te zijn, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en haar even laten nakijken.
    Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!