Klein bultje op de huid van mijn hond?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, ik ben met m'n hond Benji naar de dierenarts geweest. Ze zei dat het niks ernstigs is en dat er alleen wat pus in zit. Ik haal het nu zelf weg, ontsmet de boel en haal ze er één voor één uit.
Hoi
ik weet dat dit een oud bericht is, maar ik probeer toch even of ik wat informatie kan krijgen.
Ik heb twee bichons van 9 en 10 jaar oud. Mijn oude meisje is nog hartstikke fit, maar ze heeft nu een soort vleesachtig bultje met een wit puntje op haar rug bij haar achterwerk en eentje boven een nagel. Ik merkte dat ze mank liep, dus ik heb voor morgen een afspraak bij de dierenarts gemaakt, omdat ik er vanavond niet meer terechtkon. Een jaar geleden heb ik een bultje laten weghalen dat echt gegroeid was bij haar achterste. Ze moest toen toch een gebitsreiniging krijgen en bij de dierenarts zag ik dat die bult groter was geworden, dus heb ik het meteen laten weghalen; dat scheelde weer een extra narcose. Maar goed, een jaar geleden was het echt een bultje onder de huid, maar nu is het echt weefsel dat aan de huid vastzit. Ik kon geen duidelijkere foto maken. Ik heb mijn hondje anderhalve week geleden getrimd (gewassen zoals altijd en even de tondeuse erover). Nu de lente is begonnen, vraag ik me af of het door beestjes kan komen... Verder gaat alles goed met haar. Over dat bultje zeiden ze dat het een goedaardige tumor was, maar van het woord 'tumor' alleen al krijg ik de rillingen. Heeft jouw dier dit weleens gehad?

Sinds het begin van dit topic lijkt elke hond wel weer wat anders te hebben. Het advies dat de dierenarts aan de een geeft, zal dus niet hetzelfde zijn als voor de ander.
Als je je er "echt" zorgen over maakt, ga dan naar je dierenarts!
Vanaf een foto kunnen we geen diagnose stellen, en al helemaal niet zonder...
Hoi, mijn Yorkie van 3 jaar heeft ook zo'n best wel hard bultje etc.. Wat zei je dierenarts? Ik maak me er namelijk nogal zorgen over!

Hier is de foto van Kiki
Mijn hond heeft hetzelfde en ik begin me ook zorgen te maken
Heb je al een reactie van een dierenarts gehad?