Blijven piepen meer dan 24 uur na sterilisatie
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de narcose te zwaar was.
Nee, ze heeft geen kap om. De dierenarts vertelde me dat ze tegenwoordig geen pleisters en kappen meer gebruiken, maar een soort rompertje dat ze aantrekken als een pyjama. Dat zit om de hond heen, vanaf de rug tot aan de wond, met een verbandje om de boel op z'n plek te houden. Juist om die kap te vermijden. Nee, eigenlijk merkte ik dat ze het de hele middag bijna niet had gedaan, maar vanavond begon ze er weer mee... eerlijk gezegd doet het me echt denken aan een soort angstaanval...? Maar het is wel vreemd dat ze uitgerekend vlak na de narcose zo reageert! Zou de narcose misschien te "zwaar" zijn geweest? Ik weet niet of het mogelijk is dat die middelen neurologische problemen veroorzaken...?🥺
Goedenavond,
Er is één detail waar je het niet over hebt: de kap 😁
Als ze er eentje draagt, zou dat best de reden kunnen zijn voor haar 'verdriet'...
Anders kan het het litteken zijn dat een beetje trekt. Ze voelt dan misschien wat ongemak, zonder dat het echt pijn doet.
Zolang de dierenarts zich geen zorgen maakt, ze gewoon eet en drinkt en ze minder klaagt, hoef je je niet te druk te maken. Blijf natuurlijk wel alert 😊
Tot snel
Ja, ik heb ook medicijnen gekregen.
Maar ze heeft geen pijn, ik denk dat het eerder iets psychisch is.
Nu doet ze het al minder, ik denk dat het morgen al een stuk beter gaat.
Eerlijk gezegd niet, maar aangezien ik alleen reutjes heb, hebben ze nooit zo'n ingreep gehad...
Probeer haar misschien af te leiden met wandelingen aan de riem of door haar brokjes te laten zoeken in het gras.
6 reacties van 6