Slechte adem bij mijn puppy
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Matekk de adem van puppy's ruikt echt niet naar worst hoor, ik vind de geur van puppy-adem juist wel lekker.
Tandsteen, slechte brokken, melktanden, er kan van alles aan de hand zijn. Je dierenarts vertelt het je wel.
Ik had gehoord dat dit door de melktandjes kan komen, maar je kunt het beter even met je dierenarts bespreken.
Alexabby,
Ik denk dat als je woensdag naar de dierenarts gaat, je dit echt even moet bespreken. Toevallig hadden we het er net in een ander topic over met een lid wiens puppy ook naar vis ruikt!!!
Dit kan door de anaalklieren komen enz...
Maar aangezien je overmorgen toch naar de dierenarts gaat, kun je het er dan met hem over hebben. Tot die tijd is er helaas niet veel aan te doen!!
Je puppy wordt dan nagekeken en dan kun je die geur met de dierenarts bespreken!!
Laurence en haar Ark van Noach
Hoi, weet je zeker dat het niet gewoon de geur van de baby is? Want baby's hebben toch een heel eigen adempje, al heb ik het zelf natuurlijk niet geroken lol
15 reacties van 15