Slechte adem bij mijn puppy
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Haha marine ^^ ik laat het je weten ;)
Nee, ik had haar nog niet ontwormd, ik heb haar pas net een weekje, dus ik wachtte op het bezoekje aan de dierenarts ;)
Nee, ze wisten zelf ook niet waarmee hun hond gekruist is!
Had je de kleine niet ontwormd? Weten de eigenaren niet eens wat voor kruising hun teefjes zijn?
Hoi!
Het bezoekje aan de dierenarts zit erop!
De kleine meid weegt 1,3 kg en ze maakt het hartstikke goed!
Haar adem komt door wormen, dus we zijn gestart met een behandeling!!!
Wat haar afkomst betreft: haar vader is een rasechte Jack Russell en haar moeder is een kruising, maar de eigenaren wisten niet waarmee. De dierenarts is eruit: de kleine meid heeft wat weg van een Chihuahua, dat zie je aan de vorm van haar kopje en haar ogen. Echt te schattig!!!!
Cindaille, als je bolletje net zo is als die van mij toen ze 2 maanden was, dan kun je haar tandvlees wel gaan poetsen want ze had maar 4 zielige kleine tandjes... haha ;-)
Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik heb hiervoor al twee pups gehad, mijn Duitse herder en mijn overleden labrador, en ik heb dit echt nog nooit geroken!!!! En nu, zodra ze ook maar even wil knuffelen, staat het je gewoon tegen omdat het echt zo sterk ruikt!!!
Ik heb een flostouw met muntsmaak voor haar gekocht, maar ze vindt het maar niks^^
Misschien zijn het dan de tandjes?
Nou, ik houd jullie op de hoogte van wat de dierenarts zegt!!!!
Probeer de tanden van je puppy te poetsen :) hij is in ieder geval echt een schatje ^^
Tandabces kan ook nog... Er zijn zat mogelijkheden.