Op welke leeftijd was jouw Jack uitgegroeid in de hoogte?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
8 kg, wat een prachtig beest. Die van mij weegt bijna 5 kg met 5 maanden, maar ze is nogal kort op de pootjes. Omdat ze nu haar eerste loopsheid heeft, denk ik dat ze qua hoogte bijna is uitgegroeid. Ze vindt het heerlijk om met me te wandelen en als ik zeg "we gaan rennen", wordt ze helemaal enthousiast. Voorlopig nog geen canicross omdat ze nog wat jong is, maar dat staat zeker op de planning.
Bedankt, de mijne wordt op 14/12 acht maanden oud, hij weegt 8,7 kg en is 34 cm hoog. Hij rent 40 minuten per dag, ik doe aan canicross met hem en op zondag rennen we een uur, hij vindt het geweldig :)
Bedankt voor jullie reacties. MALOLuDO, je Jack is echt super schattig.
😁
Hoi,
Jack Russell Terriers horen bij de kleine hondenrassen. Dat betekent dat hun volwassen gewicht tussen de 5 en 6 kg zal liggen en hun schofthoogte tussen de 25 en 30 centimeter.
Omdat het kleine hondjes zijn, bereiken Jack Russells hun volwassen grootte al vrij snel, rond de leeftijd van 3 of 4 maanden. Ze zijn er wat dat betreft vroeg bij, waardoor hun botgroei tegen de tijd dat je ze in huis neemt al bijna is afgerond. Let in deze periode wel heel goed op de voeding van je puppy, want als hij te veel eet, ligt overgewicht op de loer. Zorg er aan de andere kant natuurlijk wel voor dat hij genoeg krijgt, zodat hij geen voedingstekorten oploopt.
Heb je het idee dat de groei van je pup niet helemaal normaal verloopt? Aarzel dan niet om even langs je dierenarts te gaan om te checken of je hondje helemaal gezond is.
Fijne dag nog,
Irène
Die van mij rond de 7 maanden

5 reacties van 5