Mijn hondje huppelt met haar achterpootjes
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik ook niet inderdaad, dat is precies waarom ik de vraag stelde. Ik zie soms dat wanneer jyrkhos een tijdje heeft gelegen, hij niet echt stabiel opstaat, maar hij schudt niet met zijn poten.
Geen idee eigenlijk.. Maar ik heb niet de indruk dat dat het is, want zelfs na een wandeling van een uur doet ze het nog steeds..
De kleine Jack van de buren doet het ook, maar blijkbaar een stuk minder.
Kunnen ze last hebben van "slapende pootjes"?
De mijne doet al een tijdje hetzelfde, maar zijn kussentjes zien er normaal uit. Ik ga binnenkort naar de dierenarts, dan zal ik het hem eens vragen.
Ik vraag me dit ook vaak af zonder een antwoord te vinden, dus als iemand een uitleg heeft, hoor ik het ook graag!
Ja, bij mij ook, de ene keer links en dan weer rechts.
Ik vind het maar vreemd en vraag me echt af waarom ze dat doet ^^
Die van mij doet dat ook.. Soms links, dan weer rechts.. De dierenarts heeft ook naar haar kussentjes en gewrichten gekeken, en er is niks aan de hand ^^
17 reacties van 17
- dierencommunicatie
- Mijn hond wordt te opgewonden tijdens het rennen achter andere honden en hapt naar ze