Mijn hondje huppelt met haar achterpootjes

Péla
Péla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Het is me de laatste tijd opgevallen dat mijn hondje tijdens onze wandelingen met haar achterpootjes huppelt.

Het doet me een beetje denken aan hoe we vroeger als kleine meisjes huppelden.

Bij ons laatste bezoek aan de dierenarts (in september) heeft ze naar haar voetzooltjes gekeken en ook daartussen, maar ze kon niks vinden.

We hebben zelf ook nog eens gekeken, maar weer niks. Ik snap echt niet waarom ze dit doet.

Hebben jullie een idee?

Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

17 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik ook niet inderdaad, dat is precies waarom ik de vraag stelde. Ik zie soms dat wanneer jyrkhos een tijdje heeft gelegen, hij niet echt stabiel opstaat, maar hij schudt niet met zijn poten.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Kunnen ze ook last hebben van "slapende pootjes"?

Geen idee eigenlijk.. Maar ik heb niet de indruk dat dat het is, want zelfs na een wandeling van een uur doet ze het nog steeds..

De kleine Jack van de buren doet het ook, maar blijkbaar een stuk minder.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

De mijne doet al een tijdje hetzelfde, maar zijn kussentjes zien er normaal uit. Ik ga binnenkort naar de dierenarts, dan zal ik het hem eens vragen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik vraag me dit ook vaak af zonder een antwoord te vinden, dus als iemand een uitleg heeft, hoor ik het ook graag!

Vertaald Frans
    Péla
    Péla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, bij mij ook, de ene keer links en dan weer rechts.

Ik vind het maar vreemd en vraag me echt af waarom ze dat doet ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die van mij doet dat ook.. Soms links, dan weer rechts.. De dierenarts heeft ook naar haar kussentjes en gewrichten gekeken, en er is niks aan de hand ^^

Vertaald Frans
  • 17 reacties van 17

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!