Mijn hond poept te veel per dag

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Ik heb een Jack Russell (kruising Foxterriër) van 2 jaar oud. Ik geef hem 's ochtends een bak voer en 's avonds ook. Ik laat hem 3 of 4 keer per dag uit voor 30 minuten tot een uur per keer, maar toch poept hij minstens 4 keer per wandeling! Ik heb hem ontwormd en alles gedaan, dus is het wel normaal dat hij zoveel ontlasting heeft?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Enicia
    Enicia Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Vaak heeft de hoeveelheid ontlasting te maken met de voeding... Vroeger kreeg mijn hond brokken uit de supermarkt en poepte hij wel 4 keer per dag en dat stonk enorm. Sinds hij graanvrij voer krijgt, is dat nog maar één of twee keer per dag en heeft hij geen last meer van gas.. maar 4 keer poepen per wandeling, dan is er waarschijnlijk wel meer aan de hand dan alleen de voeding.....

Vertaald Frans
    Stella42
    Stella42 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb dit probleem een tijdje met mijn hond gehad en daarna kreeg ze ook andere klachten, zoals diarree met bloed erbij. Ze bleek uiteindelijk een overgevoelige spijsvertering te hebben. Het probleem is opgelost door elke dag Sucralfaat (de werkzame stof in Ulcar) te geven en speciale voeding van de dierenarts te gebruiken. Ga met je hond naar de dierenarts, want de oorzaak van dit probleem moet echt worden achterhaald.

Vertaald Frans
    Humeur-De-Chien
    Humeur-de-chien Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Nee, dat lijkt me niet normaal.

Het eerste wat je moet doen, is met je hond naar de dierenarts gaan.

Wat geef je hem precies te eten?

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer