Mijn hond poept te veel per dag
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi,
Vaak heeft de hoeveelheid ontlasting te maken met de voeding... Vroeger kreeg mijn hond brokken uit de supermarkt en poepte hij wel 4 keer per dag en dat stonk enorm. Sinds hij graanvrij voer krijgt, is dat nog maar één of twee keer per dag en heeft hij geen last meer van gas.. maar 4 keer poepen per wandeling, dan is er waarschijnlijk wel meer aan de hand dan alleen de voeding.....
Ik heb dit probleem een tijdje met mijn hond gehad en daarna kreeg ze ook andere klachten, zoals diarree met bloed erbij. Ze bleek uiteindelijk een overgevoelige spijsvertering te hebben. Het probleem is opgelost door elke dag Sucralfaat (de werkzame stof in Ulcar) te geven en speciale voeding van de dierenarts te gebruiken. Ga met je hond naar de dierenarts, want de oorzaak van dit probleem moet echt worden achterhaald.
Hoi,
Nee, dat lijkt me niet normaal.
Het eerste wat je moet doen, is met je hond naar de dierenarts gaan.
Wat geef je hem precies te eten?
13 reacties van 13